Digital Foundry bierze się za Resident Evil Zero HD

Rebecca Chambers i jej zgrabny tyłek zostały dogłębnie przeanalizowane przez specjalistów od grafiki z Digital Foundry.

@ 21.01.2016, 15:01
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc

Digital Foundry bierze się za Resident Evil Zero HD

Specjaliści od analizowania zagwozdek technicznych z Digital Foundry wzięli na tapetę grę Resident Evil Zero HD. Niektórzy powiedzą, że to staroć, inni, że niesamowity klasyk, który teraz jest dostępny na wszystkich bieżących platformach.

Czym wersja PC różni się od konsolowej? Przede wszystkim oferuje pełne HD, lepsze oświetlenie, efekty i modele wyświetlane w 60 klatkach na sekundę oraz usprawnione wygładzanie krawędzi. Tytuł w wersji na PC to również kilka ciekawostek. W folderach gry są bowiem zawarte poszczególne lokacje (Pociąg, góry Arklay czy Zakład Chemiczny), a każda to materiał filmowy, w jakości 30 klatek na sekundę, który da się uruchomić w zwykłym odtwarzaczu plików MP4.

Poniżej możecie zobaczyć film z gry w wersji na blaszaki. Jak widać, statyczne kamery i renderowane tła potrafią być piękne i budować napięcie. Nie wszystko widać i deweloperzy mogą umiejętnie stopniować emocje.


Sprawdź także:
Resident Evil Zero HD

Resident Evil Zero HD

Premiera: 2016
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

W 2002 roku firma Capcom wydała grę Resident Evil Zero na konsolę GameCube. Resident Evil Zero HD to jej ulepszona wersja przeznaczona na PlayStation 4, Xboksa One, PlayS...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?