Digital Foundry bierze się za Resident Evil Zero HD
Rebecca Chambers i jej zgrabny tyłek zostały dogłębnie przeanalizowane przez specjalistów od grafiki z Digital Foundry.
Specjaliści od analizowania zagwozdek technicznych z Digital Foundry wzięli na tapetę grę Resident Evil Zero HD. Niektórzy powiedzą, że to staroć, inni, że niesamowity klasyk, który teraz jest dostępny na wszystkich bieżących platformach.
Czym wersja PC różni się od konsolowej? Przede wszystkim oferuje pełne HD, lepsze oświetlenie, efekty i modele wyświetlane w 60 klatkach na sekundę oraz usprawnione wygładzanie krawędzi. Tytuł w wersji na PC to również kilka ciekawostek. W folderach gry są bowiem zawarte poszczególne lokacje (Pociąg, góry Arklay czy Zakład Chemiczny), a każda to materiał filmowy, w jakości 30 klatek na sekundę, który da się uruchomić w zwykłym odtwarzaczu plików MP4.
Poniżej możecie zobaczyć film z gry w wersji na blaszaki. Jak widać, statyczne kamery i renderowane tła potrafią być piękne i budować napięcie. Nie wszystko widać i deweloperzy mogą umiejętnie stopniować emocje.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler