Quantum Break bardzo bliskie ukończenia, twierdzi Remedy

Wygląda na to, że nie będzie już kolejnych opóźnień, a najnowsze przedsięwzięcie Remedy, gra Quantum Break, zadebiutuje zgodnie z planem. Jest już prawie skończona.

@ 08.01.2016, 18:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
xbox one

Quantum Break bardzo bliskie ukończenia, twierdzi Remedy

Świetne wiadomości docierają do nas od ekipy Remedy Entertainment. Firma wykańcza bowiem swoje najnowsze przedsięwzięcie, Quantum Break, twierdząc, że jest już na ostatniej prostej. Tak przynajmniej czytamy w tweecie, który opublikował szef PR-u studia, Thomas Puha.

Quantum Break pierwotnie zadebiutować miało w roku 2014, później datę przesunięto do 2015 roku, a finalnie do 2016. Wreszcie jednak będziemy mogli zagrać. Aktualna data premiery to kwiecień bieżącego roku. Produkcja jest przedstawicielem gier akcji, główną rolę w niej odgrywa manipulacja czasem i przestrzenią. Co ciekawe, grze towarzyszyć będzie serial, uzupełniający fabułę projektu.

Quantum Break przeznaczony jest wyłącznie dla konsoli Xbox One, ale Microsoft - wydawca - nie powiedział jeszcze "nie" w sprawie wersji dla PeCetów, jest na takową szansa.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   21:11, 08.01.2016
Po obejrzeniu gameplaya gra wydaje mi się być interesująca. Co do wersji na PC, to może być podobnie jak w przypadku Alan Wake - gra wyjdzie na Xboxa a po jakimś czasie wyląduje na blaszaku.
0 kudosKrru   @   21:52, 08.01.2016
W kwietniu Xbox będzie miał ciekawszą premierę tytułu ekskluzywnego niż Sony. Nie kupię konsoli dla jednej gry, ale liczę na wersję pecetową.
0 kudospetrucci109   @   10:50, 11.01.2016
Ja też mam nadzieję, że wyjdzie to na PC-ty.
0 kudosguy_fawkes   @   12:59, 11.01.2016
Cytat: dabi132
Po obejrzeniu gameplaya gra wydaje mi się być interesująca. Co do wersji na PC, to może być podobnie jak w przypadku Alan Wake - gra wyjdzie na Xboxa a po jakimś czasie wyląduje na blaszaku.


Z Alanem było trochę inaczej - gra przez długi czas pierwotnie miała wylądować na PC i napędzić sprzedaż Visty, która wprowadzała rzekomo wykorzystywany w grze DX10. Finalnie wcale go nie potrzebowała i stała się exclusivem dla X360. Oczywiście w chwili premiery i długie miesiące po Microsoft zaprzeczał konwersji na PC.
Tutaj tej sytuacji nie ma, tym niemniej wcale by mnie nie zdziwił port na PC, chociaż MS na pewno będzie bronić tak wysobudżetowej gry, by nie zagościła na innych platformach. Mnie to akurat mało obchodzi, bo XO posiadam i z pewnością Quantum Break zakupię.