Wypuszczono kolejną łatkę do PC-towej wersji Batman: Arkham Knight

Wczorajszego dnia ukazał się kolejny patch usiłujący naprawić najświeższą wersję przygód człowieka-gacka.

@ 18.12.2015, 13:21
Kacper "Itchytude" Kutelski
I AM ERROR.
pc

Wypuszczono kolejną łatkę do PC-towej wersji Batman: Arkham Knight

Mimo przytłaczającej ilości technologicznie imponujących gadżetów za pazuchą, Mroczny Rycerz ma ogromne problemy ze zmuszeniem PC-towej wersji Arkham Knight do prawidłowego działania. Wszyscy chyba pamiętamy jeszcze zamieszanie związane z oficjalną premierą gry w serwisie Steam - blaszakowy port okazał się klatkującym, niegrywalnym fiaskiem, pełnym łypiących zza każdego roku chochlików.

Fani mieli uzasadnioną nadzieję, że po wycofaniu gry ze sprzedaży deweloperzy przysiądą do pieczołowitego naprawiania produkcji, jednak październikowy powrót na wirtualne półki sklepowe również pozostawiał wiele do życzenia. Warner Bros. (wydawca) i zespół z Rocksteady (deweloper) nie składają jednak broni - Ci wytrwali fani dzielnego gacka, którzy nie zwrócili swojej kopii w przypływie frustracji mogą od paru godzin pobrać kolejną łatkę do gry, zbliżającą ją do stanu używalności.

Jak łatwo się domyślić, najświeższy patch skupia się wokół technicznych szlifów, mających na celu podciągnięcie wydajności funkcjonowania gry na nowoczesnych systemach. Poniżej pełna lista zmian, jakie przyniosła ze sobą wczorajsza aktualizacja dla PC-towej wersji gry:

  • Poprawiono problem z przyznawaniem i odejmowaniem gwiazdek w określonych AR Challenges.
  • Usprawniono wybór wrogów podczas walki.
  • Przywrócono gęsty deszcz w początkowej fazie gry.
  • Poprawiono brakujące efekty opadów deszczu na kilku skinach postaci.
  • Różnorodne poprawki do rozgrywki oraz jej stabilności.
  • Poprawiono podpowiedzi dla myszy i klawiatury, gdy gracz zmienił umiejscowienie przycisków.
  • Poprawiono ciągłość wyświetlania i generowania klatek dla monitorów 60 Hz, gdy gra działa w 30 klatach na sekundę z włączonym VSynciem.
  • Poprzednio wyekwipowane gadżety mogą zostać wybrane klawiaturą i myszą po zrestartowaniu AR Challenge'a.
  • Zmieniono domyślny przycisk, odpowiadający za sidła należące do Harley.
  • Remote Hacking Device należące do Batgirl może zostać poprawnie wybrane za pomocą klawiatury i myszy w AR Challenges.
  • Drobne poprawki wydajności działania dla niektórych konfiguracji sprzętowych.
  • Naprawiono sterowanie myszą i klawiaturą w pobranych wraz z rozszerzeniami AR Challenges, gdy nie istnieje zapisany stan gry.
  • Quick Photo Mode za kółkiem Batmobilu może zostać włączony klawiaturą i myszą.
  • Special Combo Takedowns mogą zostać wykonane z wykorzystaniem Quickfire Gadgets po zmianie przypisanego do nich przycisku.
  • Naprawiono błędy graficzne, jakie mogły wystąpić po zminimalizowaniu gry komendą Alt+Tab.
  • Poprawki wprowadzone do przetłumaczonych tekstów.
  • Dodano nową, klasyczną skórkę Harley Quinn do wykorzystania w AR Challenges oraz Harley Quinn Story Pack.
  • Dodano Arkham Knighta, jako grywalną postać w AR Challenges oraz Red Hood Story Pack.
  • Dodano wsparcie dla grudniowego DLC.

Lista jest dość obszerna, ale wnioskując po opiniach graczy to najprawdopodobniej nie będzie ostatni patch, kontynuujący bolesną sagę związaną z felernym portem gry.


Sprawdź także:
Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight

Premiera: 23 czerwca 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Batman: Arkham Knight to czwarta część odświeżonej serii z "Gackiem" w roli głównej. Za produkcję odpowiada studio Rocksteady, znane doskonale z dwóch pierwszych odsłon t...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   14:57, 18.12.2015
Arkham Knight już od dłuższego czasu jest w pełni grywalny, ale oczywiście nowe łatki jak najbardziej są mile widziane.
0 kudosjambamamba   @   04:03, 21.12.2015
Cytat: IgI123
Arkham Knight już od dłuższego czasu jest w pełni grywalny, ale oczywiście nowe łatki jak najbardziej są mile widziane.


Zależy u Kogo, u nie których chodzi za iście, u nie których klatkuje, u Siebie nie wiem bo czekam na Goty ^^