Ken Levine pracuje nad grą FPP w otwartym świecie?

Ken Levine poszukuje specjalisty od otwartych światów do swojego studia.

@ 12.12.2015, 14:39
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Ken Levine pracuje nad grą FPP w otwartym świecie?

Z ogłoszenia, w ramach którego Ken Levine poszukuje nowych pracowników do swojego studia, wynika, że deweloper szykuje dla nas grę z otwartym światem. Będzie to też jakaś forma FPP, czyli produkcji, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby.

Pewne wskazówki na temat tego, czego możemy się spodziewać odkryto w opisie posady, którą Levine chce obsadzić. Czytamy w nim, że potencjalny kandydat musi się specjalizować w grach z "otwartym lub pół-otwartym światem". Jako przykład tego drugiego wymienione zostały: Śródziemie: Cień Mordoru oraz Borderlands.

Co to oznacza dla nas? Ano to, że projektant rzeczywiście może szykować coś ambitnego. Na razie nie wiemy jednak zbyt wiele. Po tym, jak Levine opuścił Irrational Games zdradził jedynie, że jego nowe studio opracuje grę w klimatach sci-fi, oferującą dużą swobodę oraz - najprawdopodobniej - zacną oprawę wizualną. Całość działać ma bowiem na silniku Unreal Engine 4.

Kończąc przypomnę, że w 2014 Ken Levine zamknął swoje dotychczasowe studio, Irrational Games, odpowiedzialne m.in. za serię BioShock, aby skupić się na mniejszych, wyłącznie cyfrowych, projektach dla Take-Two. Nowa gra będzie debiutem ekipy.


Sprawdź także:
BioShock

BioShock

Premiera: 21 sierpnia 2007
PC, PS3, XBOX 360, MOB

BioShock to duchowy spadkobierca legendarnych System Shocków - kapitalnych miksów horroru, pierwszoosobowej strzelanki i RPG, które pod wieloma względami zrewolucjonizowa...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   16:20, 12.12.2015
Cóż, czego by nie stworzył pewnie będzie hitem, ten typ tak ma Dumny Pewne jest jedno, fabuła będzie dobra Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   08:24, 13.12.2015
Jeśli mnie pamięć nie myli, to gier typu FPS w otwartym świecie do tej pory nie było. Może być zatem ciekawie Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   10:15, 13.12.2015
Shuwi.A Skyrim nie jest grą FPP i nie ma otwartego świata? Zdziwiony
0 kudosGuilder   @   12:45, 13.12.2015
Far Cry 2 też (w 3 i 4 nie grałem, więc nie wiem). Jakbyśmy przewertowali encyklopedię, to byśmy pewnie parę produkcji znaleźli.
0 kudosIgI123   @   13:30, 13.12.2015
No to ja dorzucę jeszcze Stalkery.
Rapture to sztuka sama w sobie. Ale podwodne miasto było małe i ściśnięte. Czy geniuszu artystycznego Levine'a starczy na cały, otwarty świat?
0 kudosGuilder   @   14:19, 13.12.2015
Stalkery to pół-otwarty świat, bo mapa jest podzielona na sektory, pomiędzy którymi masz ekrany ładowania.
0 kudosJackieR3   @   14:37, 13.12.2015
Cytat: Guilder
Stalkery to pół-otwarty świat, bo mapa jest podzielona na sektory, pomiędzy którymi masz ekrany ładowania.

Ale mimo wszystko taki półotwarty świat bije na głowę taki np. z gier BioWeru.
0 kudosGuilder   @   14:40, 13.12.2015
Nie no, jasne że tak. Tak samo ogromna różnica jest między dwoma grami wymienionymi w artykule. Grając w Borderlands czułem się, jakby wykreowany świat był w pełni otwarty, miałem swobodę ruchu. LotR to klaustrofobiczne i liniowe lokacje.
0 kudosKrru   @   20:12, 14.12.2015
Otwarty świat jest wyzwaniem. Możliwe, że Levine sobie poradzi, ale nie jestem tego pewny.
Dodaj Odpowiedź