Chivalry: Medieval Warfare – wersje na najnowsze konsole róznią się płynnością animacji
Ekipa Torn Banner Studios, twórcy Chivalry: Medieval Warfare, zabrała głos w sprawie różnic między konsolami obecnej generacji, na których ukazała się właśnie ich produkcja.
Wieloosobowa gra akcji, Chivalry: Medieval Warfare, zadebiutowała w dniu wczorajszym na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Jak poinformowali twórcy, obie wersje działają w rozdzielczości 1080p. Różnice pojawiają się jednak w kwestii płynności animacji, bowiem edycja przeznaczona na konsolę Sony oferuje 60 klatek na sekundę, a sprzęt Giganta z Redmond uruchamia produkcję w 30 ramkach.
Produkcja skupia się na wieloosobowych zmaganiach graczy, walczących bronią białą, a jej akcja została osadzona w średniowiecznych realiach. Multiplayer oferuje rozgrywkę dla 24 osób, do wyboru zaś oddano 25 map.
Przed premierą na konsolach obecnej generacji Chivalry: Medieval Warfare ukazało się w 2012 roku wyłącznie na komputerach PC. Dwa lata później gra zadebiutowała na Xboksie 360, a na początku 2015 roku także na PlayStation 3. Teraz, po premierze na sprzęcie obecnej generacji, dorwać można ją dosłownie wszędzie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler