Chivalry: Medieval Warfare – wersje na najnowsze konsole róznią się płynnością animacji

Ekipa Torn Banner Studios, twórcy Chivalry: Medieval Warfare, zabrała głos w sprawie różnic między konsolami obecnej generacji, na których ukazała się właśnie ich produkcja.

@ 02.12.2015, 19:13
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
ps4, xbox one

Chivalry: Medieval Warfare – wersje na najnowsze konsole róznią się płynnością animacji

Wieloosobowa gra akcji, Chivalry: Medieval Warfare, zadebiutowała w dniu wczorajszym na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Jak poinformowali twórcy, obie wersje działają w rozdzielczości 1080p. Różnice pojawiają się jednak w kwestii płynności animacji, bowiem edycja przeznaczona na konsolę Sony oferuje 60 klatek na sekundę, a sprzęt Giganta z Redmond uruchamia produkcję w 30 ramkach.

Produkcja skupia się na wieloosobowych zmaganiach graczy, walczących bronią białą, a jej akcja została osadzona w średniowiecznych realiach. Multiplayer oferuje rozgrywkę dla 24 osób, do wyboru zaś oddano 25 map.

Przed premierą na konsolach obecnej generacji Chivalry: Medieval Warfare ukazało się w 2012 roku wyłącznie na komputerach PC. Dwa lata później gra zadebiutowała na Xboksie 360, a na początku 2015 roku także na PlayStation 3. Teraz, po premierze na sprzęcie obecnej generacji, dorwać można ją dosłownie wszędzie.


Sprawdź także:
Chivalry: Medieval Warfare

Chivalry: Medieval Warfare

Premiera: 02 grudnia 2015
PC, PS3, XBOX 360, PS4, XBOX ONE

Chivalry: Medieval Warfare jest sieciową grą z gatunku FPP przenoszącą nas do realiów średniowiecza. Będziemy w niej świadkami brutalnego konfliktu pomiędzy państwem Agat...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   20:08, 02.12.2015
To nie mogli zrezygnować z 1080p i dać 900p i być może wtedy było by 60 klatek.