Unreal Tournament - najnowszy materiał pokazuje jak powstawał Titan Pass - jeden z poziomów w najnowszym Unreal Tournament
Magicy z Epic Games przygotowali specjalny materiał wideo, prezentujący drogę, jaką musi przejść każdy z poziomów nim spreparowana zostanie jego finalna wersja. Spójrzcie jak stworzono Titan Pass - najświeższą mapę do trybu Capture The Flag.
Titan Pass zaczynał swoją drogę jako CTF-Outside, jednak nim przyjął swoją (niemalże) ostateczną formę, uwagę poświęciła mu całkiem spora grupa pracowników studia. W poniższym zwiastunie zobaczyć możecie szczegóły transformacji początkowych szkiców w kompletną, wirtualną arenę zmagań, a wszystko to okraszone komentarzami specjalistów ze studia, którzy w pocie czoła nadzorowali tę transformację.
Najnowszy UT nie posiada jeszcze ściśle ustalonej daty premiery, co wcale nie znaczy, że nie ma możliwości spróbowania swoich sił w tym gorąco wyczekiwanym shooterze. Produkcja powstaje na najświeższej wersji silnika Unreal (Unreal Engine 4), a odpowiedzialne zań studio od wielu miesięcy udostępnia chętnym graczom wciąż rozwijaną wersję pre-alpha gry. Aby spróbować wartkiej wymiany ognia w wydaniu Epic Games wystarczy pobrać klient gry (z wciąż w miarę aktualną, halloweenową łatką w zestawie) z oficjalnej jej strony.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler