Assassin's Creed: Syndicate - bajery GameWorks od NVIDIA w akcji

NVIDIA chwali się technologiami zastosowanymi w najnowszej odsłonie Assassin's Creed.

@ 06.11.2015, 20:03
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Assassin's Creed: Syndicate - bajery GameWorks od NVIDIA w akcji

Firma NVIDIA, podobnie jak w przypadku poprzedniej odsłony cyklu, na potrzeby pecetowej wersji Assassin's Creed: Syndicate zaimplementowała w grze - przy współpracy z Ubisoftem - pakiet GameWorks. Mowa tu o graficznych bajerach i udogodnieniach, takich jak:

• TXAA (wygładzanie krawędzi) - działa tylko z kartami NVIDIA;
• HBAO+ (cieniowanie powierzchni) - działa z kartami NVIDIA i AMD;
• PCSS  (algorytm odpowiedzialny za miękkie cienie) - działa z kartami NVIDIA i AMD;
• GeForce Experience (program wspomagający wybieranie odpowiednich ustawień graficznych, dostosowanych do posiadanego sprzętu) - działa tylko z kartami NVIDIA;
• G-Sync (technologia emitująca opóźnienia na linii karta graficzna - monitor) - działa tylko z kartami NVIDIA i monitorami wyposażonymi w G-Sync.

Jak spisują się one w akcji, widzimy na poniższym trailerze. Premiera gry na PC nastąpi 19 listopada, a wczoraj opublikowano wymagania sprzętowe.
 

Sprawdź także:
Assassin's Creed: Syndicate

Assassin's Creed: Syndicate

Premiera: 19 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Assassin's Creed: Syndicate to kolejna odsłona słynnej serii gier akcji tworzonych przez firmę Ubisoft, w której tym razem przenosimy się do XIX-wiecznego Londynu.Rozgryw...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?