Assassin's Creed: Syndicate - bajery GameWorks od NVIDIA w akcji
NVIDIA chwali się technologiami zastosowanymi w najnowszej odsłonie Assassin's Creed.
Dirian @ 06.11.2015, 20:03
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Firma NVIDIA, podobnie jak w przypadku poprzedniej odsłony cyklu, na potrzeby pecetowej wersji Assassin's Creed: Syndicate zaimplementowała w grze - przy współpracy z Ubisoftem - pakiet GameWorks. Mowa tu o graficznych bajerach i udogodnieniach, takich jak:
• TXAA (wygładzanie krawędzi) - działa tylko z kartami NVIDIA;
• HBAO+ (cieniowanie powierzchni) - działa z kartami NVIDIA i AMD;
• PCSS (algorytm odpowiedzialny za miękkie cienie) - działa z kartami NVIDIA i AMD;
• GeForce Experience (program wspomagający wybieranie odpowiednich ustawień graficznych, dostosowanych do posiadanego sprzętu) - działa tylko z kartami NVIDIA;
• G-Sync (technologia emitująca opóźnienia na linii karta graficzna - monitor) - działa tylko z kartami NVIDIA i monitorami wyposażonymi w G-Sync.
Jak spisują się one w akcji, widzimy na poniższym trailerze. Premiera gry na PC nastąpi 19 listopada, a wczoraj opublikowano wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler