Rise of the Tomb Raider - porównanie graficzne wersji Xbox One vs Xbox 360
Ekipa Crystal Dynamics udostępniła pierwsze porównawcze obrazki z Rise of the Tomb Raider, pokazujące różnice pomiędzy wersjami na Xbox One i Xbox 360.
Dirian @ 05.09.2015, 11:32
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
xbox 360, xbox one
Ekipa Crystal Dynamics udostępniła pierwsze porównawcze obrazki z Rise of the Tomb Raider, pokazujące różnice pomiędzy wersjami na Xbox One i Xbox 360. Progres na korzyść nowej konsoli jest wyraźny, ale poczciwa "trzystasześćdziesiątka" nadal jako-tako daje radę.
Nie da się ukryć, że wersja na Xbox 360 będzie tą gorszą. Mimo tego, patrząc po poniższych screenach, jeżeli grafika nie jest dla nas priorytetem, to nie powinniśmy mieć zbyt wielu powodów do wybrzydzania, grając na starej konsoli. Tym bardziej, że z uwagi na czasową ekskluzywność, tytuł powinien być tu odpowiednio dopracowany i śmigać jak należy.
Jeżeli chodzi o różnice, to widać przede wszystkim lepszy zasięg rysowania otoczenia na Xbox One, ale też bardziej bogate w detale otoczenie, obecnośc anty-aliasingu czy wyższą rozdziałkę, choć to akurat ciężko wykryć na poniższym porównaniu. Zerknijcie też na skórę Lary, która w przypadku wydania na nowszą konsolę wygląda zdecydowanie bardziej naturalnie, i też mocniej się brudzi od wszelakiego kurzu, błota, itp.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler