GC '15: ID@Xbox - na Xboksie One zadebiutuje m.in. We Happy Few, Train Simulator 2015, Cities: Skyline oraz Starbound

Konferencja firmy Microsoft na tegorocznych targach gamescom przyniosła "indyczy" powiew. Podobnie jak miało to miejsce podczas czerwcowej imprezy E3 w Stanach Zjednoczonych, tak i teraz, w niemieckiej Kolonii, program ID@Xbox był ważnym punktem pokazu.

@ 04.08.2015, 23:22
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
xbox one

GC '15: ID@Xbox - na Xboksie One zadebiutuje m.in. We Happy Few, Train Simulator 2015, Cities: Skyline oraz Starbound

Konferencja firmy Microsoft na tegorocznych targach gamescom przyniosła "indyczy" powiew. Podobnie jak miało to miejsce podczas czerwcowej imprezy E3 w Stanach Zjednoczonych, tak i teraz, w niemieckiej Kolonii, program ID@Xbox był ważnym punktem pokazu.

Prezentacja projektu ID@Xbox przyniosła, podobnie jak na ostatnim pokazie w Los Angeles, zapowiedź mniejszych gier debiutujących na Xboksie One oraz tych w aplikacji Game Preview - odpowiedniku Wczesnego Dostępu Steam. W rama tego drugiego zobaczymy już zimą tego roku Ark: Survival Evolved, a także świetnie radzące sobie na pecetach Starbound!



A co z innymi "indykami"? Potwierdzono premierę We Happy Few, dzieła studia stojącego za przygodówką Contrast; grę twórcy Monkey Island, Rona Gilberta - Thimbleweed Park; ogłoszenie cross-platformowej rozgrywki Bloodstained: Ritual of the Night od Koji Igarashiego; zapowiedziane niedawno Worms WMD; Train Simulator 2015 czy też Cities: Skyline! A to wszystko na najnowszym sprzęcie Microsoftu jeszcze w tym, lub następnym, roku.








Sprawdź także:
Starbound

Starbound

Premiera: 22 lipca 2016
PC, XBOX ONE

Starbound jest dwuwymiarową grą platformową z otwartym światem, w której ogromny nacisk został położony na eksplorację. To debiutancki projekt studia Chucklefish, którego...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?