LEGO Worlds - nadchodzi cała masa nowości
Traveller's Tales z otwartą ręką wychodzi do fanów zagrywających się we wczesną wersję ich LEGO Worlds.
Klocu @ 03.08.2015, 10:38
pc
Traveller's Tales z otwartą ręką wychodzi do fanów zagrywających się we wczesną wersję ich LEGO Worlds. Tytuł w najbliższym czasie zostanie urozmaicony o zatrzęsienie nowości, o których precyzyjnie - niczym wnętrze szwajcarskiego zegarka - poinformowali angielscy deweloperzy.
Twórcy na początek szykują podwodne tereny, możliwe do swobodnej eksploracji. Postaci kierowane przez graczy będą miały ograniczony czas oddychania podczas beztroskiego nurkowania. Chyba że skorzystają ze specjalnego pojazdu. Przy okazji tworzenia nowych obszarów pełnych życiodajnej cieczy, Traveller's Tales nie zapomni o implementacji podwodnej fauny i flory.
Przetrwanie, opowieść i elementy RPG to wszystko, na co mogą liczyć gracze. Producenci poinformowali, że nie mają zamiaru rozdrabniać gry na różne tryby zabawy, ale planują stworzenie i dodanie pewnych systemów sprawdzonych przy okazji innych tytułów. A jeżeli już o systemach mowa, LEGO Worlds otrzyma tak zwane "waypointy", umożliwiające graczom odnalezienie drogi powrotnej do swoich wzniesień.
Temat rozgrywki wieloosobowej, która - przynajmniej według mnie - może w dużej mierze zaważyć o losach LEGO Worlds, nie zostanie w tym momencie podjęty przez Traveller's Tales. Silnik gry jest zaprojektowany specjalnie do wspierania lokalnej kooperacji, zatem potencjalny multiplayer na większą skalę musi być tworzony od podstaw.
Oprócz wymienionych zmian, deweloperzy w pocie czoła pracują nad takimi zagadnieniami jak praca kamery, interfejs użytkownika, usprawnienie animacji, dodanie nowych umiejętności czy kolejne typy klocków. LEGO Worlds na łamach platformy Steam dostępne jest od czerwca bieżącego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler