Batman: Arkham Knight - Cenega potwierdza możliwość zwrotu zużytych pudełek
Z racji niedawnego wycofania przez wydawcę, firmę Warner Bros. , sprzedaży PC-towej cyfrowej wersji Batman: Arkham Knight, pojawiły się zapytania o to, czy rodzimy dystrybutor, Cenega, przygotuje podobną możliwość dla posiadaczy pudełek.
Materdea @ 26.06.2015, 12:32
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc
Z racji niedawnego wycofania przez wydawcę, firmę Warner Bros., sprzedaży PC-towej cyfrowej wersji Batman: Arkham Knight, pojawiły się zapytania o to, czy rodzimy dystrybutor, Cenega, przygotuje podobną możliwość dla posiadaczy pudełek. Okazuje się, że tak!
Cenega wraz z Warner Bros. przygotowały opcję zwrotu fizycznych kopii pecetowego Batmana, nawet jeśli została rozpakowana, a kod wykorzystany. W takim wariancie zużyty klucz zostaje oczywiście zablokowany na Steamie i wycofany z Waszego konta.
Poniżej znajduje się oficjalne oświadczenie dystrybutora, które zostało przesłane do redakcji serwisu Gry-OnLine:
"W związku z problemami z wydajnością gry Batman: Arkham Knight na PC i decyzją Warner Bros. Interactive Entertainment o zawieszeniu dystrybucji gry na tę platformę sprzętową, w porozumieniu z wydawcą oraz sieciami sprzedaży rozpoczęliśmy proces wycofywania gry ze sklepów w Polsce. Wszyscy klienci, którzy zdążyli już zakupić grę w wersji na PC i nie spełnia ona ich oczekiwań co do jakości rozgrywki, mogą dokonać zwrotu w miejscu zakupu. Będzie to możliwe również w przypadku tych klientów, którzy zdążyli rozfoliować pudełka i aktywować klucz Steam – w takiej sytuacji wykorzystany klucz zostanie zablokowany w sieci Steam. Jednocześnie informujemy, że serwery gry cały czas działają i będą działały, tak więc osoby, które nie odczuwają niedogodności związanych z wersją na PC, będą mogły kontynuować rozgrywkę nawet w trakcie tymczasowego wycofania gry z sieci Steam".
Dodatkowo przygotowany został aneks od światowego wydawcy, Warner Bros.:
"Szanowni posiadacze gry Batman: Arkham Knight w wersji PC, Chcielibyśmy przeprosić tych z Was, którzy doświadczyli problemów z wydajnością gry Batman: Arkham Knight na PC. Problemy te potraktowaliśmy poważnie i w związku z tym podjęliśmy decyzję o zawieszeniu dystrybucji wersji PC na pewien czas, do momentu aż uda nam się osiągnąć odpowiednio wysoki standard jakości. Wysoko cenimy sobie naszych klientów i wiemy, że choć spora część gracz może cieszyć się swoją wersją na PC, chcemy zrobić wszystko co w naszej mocy, by doświadczenie płynące z gry na komputerze było tak samo dobre dla wszystkich graczy.
Dziękujemy wszystkim graczom, którzy wyrazili swój wartościowy odzew. Przez cały czas monitorujemy wszystkie tematy, które umieszczane są na oficjalnym forum Batman: Arkham Knight Community oraz na forum Steam, jak również za wszystkie problemy zgłoszone przez nasz Dział Obsługi Klienta (support.wbgames.com). Jeżeli kupiłeś swój egzemplarz gry i nie jesteś z niego zadowolony, prosimy o cierpliwość, gdyż staramy się rozwiązać wszystkie problemy. Jeżeli ktoś wyraża taką chęć, istnieje możliwość poproszenia o zwrot pieniędzy – w zależności od miejsca zakupu – na help.steampowered.com (regulamin zwrotów na Steam można znaleźć tutaj) lub w sklepie, gdzie została zakupiona gra.
Fani serii Batman: Arkham przez cały czas wspierali tę markę, aż osiągnęła obecną renomę i chcemy podziękować wam wszystkim za cierpliwość w momencie, gdy pracujemy nad dostarczeniem zaktualizowanej wersji gry Batman: Arkham Knight na PC, dzięki czemu wszyscy będą mogli się cieszyć ostatnim rozdziałem serii Batman: Arkham w należyty sposób".
Sytuacja, która wytworzyła się wokół pecetowej konwersji Batman: Arkham Knight, owszem, jest patowa, ale widać, że wydawca oraz dystrybutor wyszli z niej obronną ręką. Możliwość zwrotu nawet odpakowanego i wykorzystanego pudełka to nie lada gratka dla wszystkich, którzy poczuli się urażeni jakością gry. Macie zamiar zwrócić swoją kopię?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler