Horizon: Zero Dawn - 1080p i 30 FPS potwierdzone; gra śmiga na silniku od Killzone: Shadow Fall
Studio Guerilla Games podzieliło się kilkoma szczegółami dotyczącymi kwestii technicznych w Horizon: Zero Dawn.
Dirian @ 19.06.2015, 14:16
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
ps4
Studio Guerilla Games podzieliło się kilkoma szczegółami dotyczącymi kwestii technicznych w Horizon: Zero Dawn. Jak się okazuje, gra śmiga na zmodyfikowanym silniku Killzone: Shadow Fall, a twórcy docelowo planują osiągnąć płynność na poziomie 30 klatek przy 1080p.
"To nadal ten sam silnik, ale skok w stosunku do Shadow Fall jest przeogromny. Silnik ostatniego Killzone'a nie był przystosowany do obsługi otwartych światów, więc przez ostatnie 2 lata mocno go przerobiliśmy pod względem technologicznym, tak by spisywał się w takich zastosowaniach" - powiedział Jan-Bart van Beek, dyrektor artystyczny, w wywiadzie dla serwisu VideoGamer.
Przy okazji facet potwierdził, że studio celuje w 1080p przy 30 FPS. Przypomnijmy, że Horizon: Zero Dawn zostało zaprezentowane na konferencji Sony i zmierza jedynie na PlayStation 4. Premierę zaplanowano na przyszły rok.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler