Horizon: Zero Dawn - 1080p i 30 FPS potwierdzone; gra śmiga na silniku od Killzone: Shadow Fall

Studio Guerilla Games podzieliło się kilkoma szczegółami dotyczącymi kwestii technicznych w Horizon: Zero Dawn.

@ 19.06.2015, 14:16
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Horizon: Zero Dawn - 1080p i 30 FPS potwierdzone; gra śmiga na silniku od Killzone: Shadow Fall

Studio Guerilla Games podzieliło się kilkoma szczegółami dotyczącymi kwestii technicznych w Horizon: Zero Dawn. Jak się okazuje, gra śmiga na zmodyfikowanym silniku Killzone: Shadow Fall, a twórcy docelowo planują osiągnąć płynność na poziomie 30 klatek przy 1080p.

"To nadal ten sam silnik, ale skok w stosunku do Shadow Fall jest przeogromny. Silnik ostatniego Killzone'a nie był przystosowany do obsługi otwartych światów, więc przez ostatnie 2 lata mocno go przerobiliśmy pod względem technologicznym, tak by spisywał się w takich zastosowaniach" - powiedział Jan-Bart van Beek, dyrektor artystyczny, w wywiadzie dla serwisu VideoGamer.

Przy okazji facet potwierdził, że studio celuje w 1080p przy 30 FPS. Przypomnijmy, że Horizon: Zero Dawn zostało zaprezentowane na konferencji Sony i zmierza jedynie na PlayStation 4. Premierę zaplanowano na przyszły rok.


Sprawdź także:
Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Premiera: 28 lutego 2017
PS4, PC

Horizon: Zero Dawn to zupełnie nowa marka od studia Guerilla Games odpowiedzialnego za serię Killzone. Projekt został oficjalnie zapowiedziany podczas targów E3 2015, kie...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   21:53, 21.06.2015
Zapowiada się obiecująco. W końcu nowa marka, która wniesie "coś" nowego.
0 kudosKrru   @   07:31, 22.06.2015
Tylko 30 klatek na sekundę? Widocznie silnik, na którym powstał ostatni Killzone jest za słaby, żeby zrobić na nim grę, która działałaby płynniej, mając otwarty świat.