Project CARS w 60 klatkach na sekundę na obu next-genach, a na PeCetach nawet w rozdzielczości 12K

Twórcy gry Project CARS chwalą się, że ich najnowsze dzieło na obu platformach next-genowych działać będzie z prędkością 60 klatek na sekundę.

@ 15.04.2015, 13:18
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Project CARS w 60 klatkach na sekundę na obu next-genach, a na PeCetach nawet w rozdzielczości 12K

Twórcy gry Project CARS chwalą się, że ich najnowsze dzieło na obu platformach next-genowych działać będzie z prędkością 60 klatek na sekundę. Jeśli chodzi o PeCety, to płynność będzie zależna od sprzętu. Tak samo zresztą rozdzielczość, którą podciągniemy nawet do 12K!

Studio Slightly Mad informuje, że ich najnowsze przedsięwzięcie, ścigałka Project CARS, bez problemu będzie w stanie wyciągnąć 60 klatek na sekundę na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Niestety będzie pewna różnica, jeśli chodzi o rozdzielczość w przypadku obu next-genów. System Sony wygeneruje pełne 1080p, natomiast sprzęt od Microsoftu poradzi sobie jedynie z 900p. Całkiem inna bajka to PeCety.

W przypadku blaszaków, nie będzie żadnego ograniczenia. Jak się bowiem dowiedzieliśmy, komputerowa wersja Project CARS będzie mogła generować obraz o rozdzielczości równej 12K i to bez limitu wyświetlanych na sekundę klatek. Wszystko zależeć ma od posiadanego przez gracza komputera.

Premiera Project CARS odbędzie się około połowy maja. Nie mamy jeszcze niestety dokładnego terminu. Tytuł trafi wówczas do posiadaczy komputerów PC oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. W późniejszym czasie zagrają również właściciele Wii U oraz urządzeń działających pod kontrolą systemu Steam OS. Niestety anulowano proces dewelopingu dla PlayStation 3 oraz Xboksa 360.

Sprawdź także:
Project CARS

Project CARS

Premiera: 08 maja 2015
PC, PS3, XBOX 360, WIIU, PS4, XBOX ONE

Project CARS to zupełnie nowe dzieło doświadczonego studia Slightly Mad, autorów m.in. serii SHIFT. Ekipa ta, po rozwiązaniu umowy z Electronic Arts, podjęła się stworzen...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoszbychu5511   @   14:16, 15.04.2015
Ciekawe jaki sprzęt podoła rozdzielczości 12K i to w maksymalnych ustawieniach o.O
0 kudosdenilson   @   15:27, 15.04.2015
Cytat: zbychu5511
Ciekawe jaki sprzęt podoła rozdzielczości 12K i to w maksymalnych ustawieniach o.O
Komputer z NASA by podołał Dumny

Żeby w przypływie tej ekscytacji technologicznej nie zapomnieli, by gra sprawiała radość Uśmiech