DirectX 12 nie wpłynie na xboksową rozdzielczość Wiedźmina 3

Obok komputerowych wymagań, temat rozdzielczości jest zapewne najczęściej przewijającym się zagadnieniem przy nadchodzącej premierze Wiedźmina 3: Dziki Gon.

@ 31.03.2015, 19:28
pc, ps4, xbox one

DirectX 12 nie wpłynie na xboksową rozdzielczość Wiedźmina 3

Obok komputerowych wymagań, temat rozdzielczości jest zapewne najczęściej przewijającym się zagadnieniem przy nadchodzącej premierze Wiedźmina 3: Dziki Gon. Gracze upatrują powodów różnic między konsolowymi wersjami w bardzo wielu aspektach, ale biblioteki DirectX 12 nie będą jedną z nich.

Damien Monnier, starszy projektant wiedźmińskiego tytułu, zdradził podczas rozmowy z fanem nwserwisie Twitter, że biblioteki DirectX 12 nie poprawią rozdzielczości gry na konsoli Xbox One. Deweloper zbagatelizował także plotki o domniemanych różnicach pomiędzy edycjami produkcji na urządzeniach Sony oraz Microsoftu, stwierdzając, iż obie wersje gry są takie same.

"Będąc szczerym, uważam, że wszelakie usprawnienia rozdzielczości wymagałyby znacznie większych zmian od Microsoftu, aniżeli wprowadzenie DirectX12" - napisał pracownik CD Projekt RED.

W gwoli przypomnienia, zwieńczenie przygód Geralta nastąpi 19 maja.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   23:22, 31.03.2015
A DX 12 w ogóle w jakiejkolwiek wersji W3 będzie? P.S. DX 12 cholernie podniesie wydajność.
0 kudosFox46   @   00:40, 01.04.2015
DX12 na papierku ma rzekomo podnieść wydajność na PC, nie wiadomo jak to bezie w przypadku Xboxa One, skoro nie widać różnic to widać DX12 pic na wodę bynajmniej w tej grze.

Bo co innego jest zrobić grę ze wsparciem DX12, a co innego Dodawać wsparcie DX12 do zrobionej już gry. Trzeba czekać na jakiś produkt który będzie robiony od Zera na DX12 i porównać wtedy wydajność gry.

Choć dalej uważam że DX12 od Microsoftu w Xboxie One to jest takie ratowanie się iż konsola jest słaba.