DirectX 12 nie wpłynie na xboksową rozdzielczość Wiedźmina 3
Obok komputerowych wymagań, temat rozdzielczości jest zapewne najczęściej przewijającym się zagadnieniem przy nadchodzącej premierze Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Klocu @ 31.03.2015, 19:28
pc, ps4, xbox one
Obok komputerowych wymagań, temat rozdzielczości jest zapewne najczęściej przewijającym się zagadnieniem przy nadchodzącej premierze Wiedźmina 3: Dziki Gon. Gracze upatrują powodów różnic między konsolowymi wersjami w bardzo wielu aspektach, ale biblioteki DirectX 12 nie będą jedną z nich.
Damien Monnier, starszy projektant wiedźmińskiego tytułu, zdradził podczas rozmowy z fanem nwserwisie Twitter, że biblioteki DirectX 12 nie poprawią rozdzielczości gry na konsoli Xbox One. Deweloper zbagatelizował także plotki o domniemanych różnicach pomiędzy edycjami produkcji na urządzeniach Sony oraz Microsoftu, stwierdzając, iż obie wersje gry są takie same.
"Będąc szczerym, uważam, że wszelakie usprawnienia rozdzielczości wymagałyby znacznie większych zmian od Microsoftu, aniżeli wprowadzenie DirectX12" - napisał pracownik CD Projekt RED.
W gwoli przypomnienia, zwieńczenie przygód Geralta nastąpi 19 maja.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler