W Rise of the Tomb Raider zapolujemy na dużego zwierza
Kto grał w świetne Tomb Raider z 2013 roku, ten z pewnością kojarzy scenki z polowaniem na jelenie czy walk z wilkami.
Dirian @ 13.02.2015, 15:01
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
xbox 360, xbox one
Kto grał w świetne Tomb Raider z 2013 roku, ten z pewnością kojarzy scenki z polowaniem na jelenie czy walk z wilkami. W najnowszej odsłonie, Rise of the Tomb Raider, motyw polowania ma zostać rozwinięty jeszcze bardziej, a Lara zawalczy ze znacznie większym zwierzem.
"W ostatniej grze mieliśmy sporo akcji skupiających się w okół polowania na jelenie. Teraz będzie tego jeszcze więcej. Idzie to w parze z systemem ulepszeń ekwipunku" - tłumaczy producent gry, Brian Horton w wywiadzie udzielonym redakcji magazynu Game Informer.
Zabijanie i następnie "obrabianie" zwierząt pozwoli bowiem graczom ulepszać broń, w bardziej rozbudowany sposób, niż miało to miejsce w poprzedniej odsłonie. Generalnie, jak twierdzą twórcy, im większego zwierza zabijemy, tym ciekawsze usprawniania będziemy w stanie wytworzyć. Tymi najpotężniejszymi mają być ogromne, syberyjskie niedźwiedzie. Jednego z nich widzieliśmy już wcześniej, na zwiastunie.
Horton zdradził też kilka szczególików na temat zmiennego cyklu dnia i nocy, a także pogody.
"Inna ekscytująca rzecz to fakt, że mamy zmienny cykl dobowy, a także pogodowy. To oczywiście wpływa na zachowanie zwierząt - inne futrzaki będą łazić za dnia, inne po ciemku. Więc jeżeli będziesz potrzebował wytworzyć coś z wilka, który żeruje wyłącznie w nocy, to będziesz musiał wrócić do lokacji w odpowiedniej porze, by zapolować." - tłumaczy.
Rise of the Tomb Raider zmierza na Xboksa One i Xboksa 360. Przewidywana data premiery to druga połowa roku. Wersje na pozostałe platformy - póki co - nie zostały potwierdzone (gra jest czasowo ekskluzywna dla konsol Microsoftu), ale twórcy ich nie wykluczają.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler