Titanfall i Call of Duty zawdzięczają tryb multiplayer grze Halo 2
Pierwsze Halo wprowadziło sporo ciekawych zmian do gatunku konsolowych strzelanek. Nic zatem dziwnego, że wielu ludzi postrzega dzieło Bungie jako swego rodzaju prekursora, projekt odpowiedzialny za dzisiejszą popularność pierwszoosobowych shooterów.
bigboy177 @ 18.09.2014, 11:39
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, xbox 360, xbox one
Pierwsze Halo wprowadziło sporo ciekawych zmian do gatunku konsolowych strzelanek. Nic zatem dziwnego, że wielu ludzi postrzega dzieło Bungie jako swego rodzaju prekursora, projekt odpowiedzialny za dzisiejszą popularność pierwszoosobowych shooterów.
Jedną z osób doceniających wkład Halo w naszą branżę jest producent wykonawczy studia 343 Industries (ekipy odpowiedzialnej za Halo 4 oraz Halo 5), Dan Ayoub. Podczas rozmowy z redakcją VG247 stwierdził on, że bez Halo 2 strzelanki wieloosobowe nie byłyby tak popularne i nie śmigały tak sprawnie, jak to się dzieje obecnie. Produkcje pokroju Titanfall oraz Call of Duty, całymi garściami czerpały ze wspomnianej gry.
"Powrót do Halo 2 był dla mnie ogromną ilością dobrej zabawy ponieważ zawsze opowiadam o moich osobistych doświadczeniach z pierwszym Halo i że to była gra, która udowodniła, iż można przygotować dobrą strzelankę pierwszoosobową na konsoli. Myślę na temat trybu wieloosobowego i jestem pewny, że na zawsze zmienił on moje życie", opowiada Ayoub.
"Patrzę na takie gry, jak Titanfall, Call of Duty - wszystkie te gry zawdzięczają rozgrywkę wieloosobową Halo 2. Mam romantyczne spojrzenie na nią. W moim umyśle jest ona doskonała".
Na koniec przypomnę jeszcze, że jeżeli macie ochotę odświeżyć sobie swoje wspomnienia, w listopadzie na rynku zadebiutuje Halo: The Master Chief Collection. Specjalny zestaw czterech gier z serii Halo, przeznaczony dla konsoli Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler