Zwolnienia w Sucker Punch, czyli w ekipie odpowiedzialnej za serię Infamous

Niezbyt ciekawe wieści napływają do nas ze studia Sucker Punch. Jak się właśnie dowiedzieliśmy w szeregach twórców serii inFamous doszło do zwolnień, a w rezultacie pracę straciła bliżej nieokreślona liczba osób, potwierdza Sony.

@ 20.08.2014, 12:19
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps2, ps3, psp, psv, ps4

Zwolnienia w Sucker Punch, czyli w ekipie odpowiedzialnej za serię Infamous

Niezbyt ciekawe wieści napływają do nas ze studia Sucker Punch. Jak się właśnie dowiedzieliśmy w szeregach twórców serii inFamous doszło do zwolnień, a w rezultacie pracę straciła bliżej nieokreślona liczba osób, potwierdza Sony.

Sucker Punch to deweloper należący do Sony. Najsłynniejsze jego projekty to m.in. serie inFamous oraz Sly Cooper. Z jakiegoś powodu liczba osób pracujących przy kolejnych przedsięwzięciach została uszczuplona, albowiem w studio doszło do zwolnień.

"SCEA potwierdza redukcję pracowników, która miała miejsce w Sucker Punch Productions", czytamy w oświadczeniu prasowym nadesłanym redakcji IGN. "Sucker Punch docenia niewiarygodną pracę, jaką członkowie ekipy włożyli w serie inFamous oraz Sly Cooper i życzy im wszystkiego dobrego w przyszłości".

Niestety w oświadczeniu brakuje odpowiedzi na dwa zasadnicze pytania. Pierwszym z nich jest ile konkretnie osób pożegnało się ze swoim stanowiskiem, a drugim, jaki jest powód zwolnień? Czyżby ostatnia gra studia inFamous: Second Son nie sprzedawała się zbyt dobrze? A może po prostu ekipa pracuje nad czymś nowym, obmyśla ogólne założenia i nie potrzebuje do tego pełnej listy płac? Kto wie.

Pozostaje mieć nadzieję, że zwolnieni projektanci szybko znajdą nowe zajęcie.

Sprawdź także:
Infamous

Infamous

Premiera: 27 maja 2009
PS3

Infamous to dynamiczna gra akcji stworzona przez studio Sucker Punch, dedykowana wyłącznie konsoli PS3. Program funckjonuje na zaawansowanym silniku graficznym, które dzi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   12:32, 20.08.2014
A dziwi to kogoś bo mnie nie, przecież Second Son pewnie nie sprzedał się oszałamiająco dobrze (z tego co mi wiadomo). A sama gra bazowała mocno na rozwiązaniach z poprzedniej generacji,oczywiście gra jakaś tragiczna nie była. Ale mimo wszystko iż wydali taki produkt na siłę, mimo iż PS4 jest mocniejszą konsolą to widać ma swoje problemy w wielu aspektach.
0 kudosremik1976   @   00:36, 21.08.2014
Może i wydali na siłę ostatnią część, ale to pewnie była konieczność żeby odrobić trochę straty po tym, że każdą poprzednią część udostępnili w Plusie za darmo i nie bardzo na tym zarobili. Taki LBP miał lepiej bo był za darmo, ale miał tony śmieciowego DLC na którym dało się zarabiać, bo o dziwo ludzie je kupowali jak ciepłe bułeczki.