E3 '14: Nowe oprogramowanie Xboksa One pozwoliło podnieść rozdzielczość Destiny
Przed trzema dniami pisałem wiadomość, której tematem były realne zyski, jakich deweloperzy doświadczą dzięki temu, że Microsoft postanowił odłączyć od Xboksa One sensor Kinect.
bigboy177 @ 12.06.2014, 00:35
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Przed trzema dniami pisałem wiadomość, której tematem były realne zyski, jakich deweloperzy doświadczą dzięki temu, że Microsoft postanowił odłączyć od Xboksa One sensor Kinect. Dzisiaj okazuje się, że są już pierwsze ekipy, które z dodatkowej mocy skorzystały.
Jeden z prezenterów GameTrailers, Geoff Keighley plątał się gdzieś w okolicy ekipy Bungie i postanowił zapytać ich czy korzystali już z nowego oprogramowania dla konsoli Xbox One - czerwcowego SDK, które winno oddać w ręce deweloperów około 10% dodatkowej mocy obliczeniowej. Jak się okazuje, programiści byli bardzo chętni aby udzielić odpowiedzi. W rezultacie Keighley dowiedział się, że dodatkowe zasoby pozwolą odpalić Destiny w rozdzielczości 1080p, przy 30 klatkach na sekundę. Dokładnie takie same parametry gra będzie miała na PlayStation 4.
"Po wywiadzie podpytywałem deweloperów na temat tego, jaki wpływ ma nowe oprogramowanie Xboksa na wydajność. Bungie powiedziało, że uda im się zrobić Destiny w 1080p/30 klatkach na sekundę na Xbox One".
Taki wpis Keighley wrzucił na swoim Twitterze i oby rzeczywiście było to prawdą. Dodatkowa moc może pozwoliłaby zapomnieć o wojnach na rozdzielczości, ciągle toczonych przez właścicieli Xboksów One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler