E3 '14: Nowe informacje na temat Dead Island 2
Wśród zapowiedzianych w ostatnim czasie gier, największym zaskoczeniem dla mnie okazało się Dead Island 2 - kontynuacja projektu polskiego Techlandu, za którą wzięło się Yager, twórcy Spec Ops: The Line.
bigboy177 @ 10.06.2014, 14:20
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Wśród zapowiedzianych w ostatnim czasie gier, największym zaskoczeniem dla mnie okazało się Dead Island 2 - kontynuacja projektu polskiego Techlandu, za którą wzięło się Yager, twórcy Spec Ops: The Line. Zerknijcie na wczorajszy film, a poniżej nieco szczegółów na temat gry.
Pierwszą i chyba najważniejszą informacją jest data premiery oraz platformy sprzętowe. Dead Island 2 do sprzedaży trafi wiosną 2015 roku, a jeśli chodzi o sprzęt docelowy, to mowa jest o komputerach PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Akcja przenosi nas nieco do przodu, po wybuchu pierwszej epidemii wirusa na wyspie Banoi. Ludzie żyją, jak wcześniej, nie zdając sobie sprawy, jak ogromnym zagrożeniem są zombie. Wreszcie jednak dochodzi do ataków w innych częściach świata i zaczyna się prawdziwe piekło.
"Firmy sprzedają szczepionki oraz najnowsze zestawy do przetrwania, a ludzie wierzą, że katastrofa, która miała miejsce na małej wyspie w samym środku zadupia nie przydarzy się im", powiedział Jan-Eric Lauble, kreatywny producent z Deep Silver.
"Nagle, w Kalifornii dochodzi do brutalnych ataków, a rząd wystawia mur dookoła zainfekowanego terenu, czyniąc z Kalifornii tytułowe Dead Island (Martwą Wyspę - dop.red.)".
Studio Yager planuje zachować ducha pierwowzoru, a zatem dostaniemy grę nastawioną w znacznej mierze na kooperację. Wspólnie ze znajomymi stawimy czoła krwiożerczym zombie, a wykorzystamy do tego zupełnie nowy system walki, który został przez dewelopera zbudowany od podstaw. Dzięki temu mamy otrzymać więcej kontroli oraz bardziej zabójcze doznania, niż kiedykolwiek wcześniej
Świat w grze współdzielony będzie przez 8 graczy. Wszyscy razem będą decydowali o tym co robić, aby przetrwać. Twórcy chcą, aby zabawa była doznaniem społecznym. Aby ludzie się ze sobą zżyli, dbali o siebie, a nie tylko ubijali nieumarłych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler