Destiny na każdej platformie będzie takie samo
Destiny to jedna z najciekawszych gier, zaplanowanych na drugą połowę bieżącego roku. Tytuł zmierza na cztery platformy sprzętowe, czyli na konsole poprzedniej i następnej generacji, a jego premiera nastąpi już we wrześniu.
bigboy177 @ 03.06.2014, 17:37
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Destiny to jedna z najciekawszych gier, zaplanowanych na drugą połowę bieżącego roku. Tytuł zmierza na cztery platformy sprzętowe, czyli na konsole poprzedniej i następnej generacji, a jego premiera nastąpi już we wrześniu. Co ciekawe, twórcy zapewniają, że niezależnie od tego, którą edycję wybierzemy, otrzymamy dokładnie tą samą zawartość, różnice będą widoczne wyłącznie w oprawie wizualnej oraz dźwiękowej, co akurat nie zaskakuje.
Chociaż wielkiego zaskoczenia tu nie ma, miło wiedzieć, że deweloperzy niczego nie wycinają i na konsolach poprzedniej generacji (PS3 i X360) znajdziemy wszystko to, co na nowocześniejszych next-genach. Będzie więc identyczna liczba lokacji, te same tryby zabawy, ten sam zestaw skórek itd.
"Gracze będą, mam nadzieję, mile zaskoczeni tym, jak wciągająca gra jest [na platformach poprzedniej generacji]. To ta sama gra, co było dla nas ogromnie ważne. Część naprawdę wielkich, ambitnych rozwiązań technologicznych za to odpowiada... wszystko żyje na jednym zestawie serwerów. Jest jeden świat, który budujemy, a który sięga na wiele platform" - wyjaśnia Pete Parsons, producent w studiu Bungie, podczas rozmowy z ekipą magazynu Game Master.
Jakie będą zatem różnice pomiędzy generacjami? Coś przeznaczonego np. konkretnie dla posiadaczy PlayStation 4? O tym opowiada główny projektant, Lars Bakken, w wywiadzie dla magazynu OPM.
"Robimy użytek z rzeczy, jakie Sony robi z [PS4] platformą. Funkcja Share jest świetna - uwielbiam ją. Robimy też fajne, wyjątkowo subtelne rzeczy z paskiem świetlnym. Jeśli nie zaczniesz szukać, nie znajdziesz tego: kiedy Twoje życie jest na niskim poziomie, pulsuje on na czerwono, kiedy jesteś gotowy do ataku, jest żółty, a kiedy jesteś w Ulu robi się zielony. Wiele osób tego nie zauważy, ale dzięki temu doznania są bogatsze, a gdy fani to zauważają, my jesteśmy zadowoleni".
Nie mam pojęcia jaki sens ma dla gry funkcja migoczącego paska świetlnego, ale niech będzie, że to faktycznie wzbogaca doznania. Dla mnie najważniejsze jest to, aby grywalność dawała radę, a inne "bajery" nie są istotne.
Premiera Destiny planowana jest na 9. dzień września. W naszym kraju dystrybucją tytułu zajmie się firma LEM.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler