Destiny na każdej platformie będzie takie samo

Destiny to jedna z najciekawszych gier, zaplanowanych na drugą połowę bieżącego roku. Tytuł zmierza na cztery platformy sprzętowe, czyli na konsole poprzedniej i następnej generacji, a jego premiera nastąpi już we wrześniu.

@ 03.06.2014, 17:37
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Destiny na każdej platformie będzie takie samo

Destiny to jedna z najciekawszych gier, zaplanowanych na drugą połowę bieżącego roku. Tytuł zmierza na cztery platformy sprzętowe, czyli na konsole poprzedniej i następnej generacji, a jego premiera nastąpi już we wrześniu. Co ciekawe, twórcy zapewniają, że niezależnie od tego, którą edycję wybierzemy, otrzymamy dokładnie tą samą zawartość, różnice będą widoczne wyłącznie w oprawie wizualnej oraz dźwiękowej, co akurat nie zaskakuje.

Chociaż wielkiego zaskoczenia tu nie ma, miło wiedzieć, że deweloperzy niczego nie wycinają i na konsolach poprzedniej generacji (PS3 i X360) znajdziemy wszystko to, co na nowocześniejszych next-genach. Będzie więc identyczna liczba lokacji, te same tryby zabawy, ten sam zestaw skórek itd.

"Gracze będą, mam nadzieję, mile zaskoczeni tym, jak wciągająca gra jest [na platformach poprzedniej generacji]. To ta sama gra, co było dla nas ogromnie ważne. Część naprawdę wielkich, ambitnych rozwiązań technologicznych za to odpowiada... wszystko żyje na jednym zestawie serwerów. Jest jeden świat, który budujemy, a który sięga na wiele platform" - wyjaśnia Pete Parsons, producent w studiu Bungie, podczas rozmowy z ekipą magazynu Game Master.

Destiny na każdej platformie będzie takie samo
Jakie będą zatem różnice pomiędzy generacjami? Coś przeznaczonego np. konkretnie dla posiadaczy PlayStation 4? O tym opowiada główny projektant, Lars Bakken, w wywiadzie dla magazynu OPM.

"Robimy użytek z rzeczy, jakie Sony robi z [PS4] platformą. Funkcja Share jest świetna - uwielbiam ją. Robimy też fajne, wyjątkowo subtelne rzeczy z paskiem świetlnym. Jeśli nie zaczniesz szukać, nie znajdziesz tego: kiedy Twoje życie jest na niskim poziomie, pulsuje on na czerwono, kiedy jesteś gotowy do ataku, jest żółty, a kiedy jesteś w Ulu robi się zielony. Wiele osób tego nie zauważy, ale dzięki temu doznania są bogatsze, a gdy fani to zauważają, my jesteśmy zadowoleni".

Nie mam pojęcia jaki sens ma dla gry funkcja migoczącego paska świetlnego, ale niech będzie, że to faktycznie wzbogaca doznania. Dla mnie najważniejsze jest to, aby grywalność dawała radę, a inne "bajery" nie są istotne.

Premiera Destiny planowana jest na 9. dzień września. W naszym kraju dystrybucją tytułu zajmie się firma LEM.

Sprawdź także:
Destiny

Destiny

Premiera: 09 września 2014
PS3, XBOX 360, PS4, XBOX ONE

Destiny to kolejny projekt utalentowanych deweloperów ze studia Bungie, czyli ojców serii Halo. Tytuł jest strzelanką osadzoną w uniwersum science fiction. Akcja gry r...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   20:51, 03.06.2014
"Destiny na każdej platformie będzie takie samo"- zmieńcie ten nagłówek bo ostro on myli z kojarzeniem właśnie graficznym.

Przecież wszystkie gry które wychodza na PAst Gena i Current gena są takie same w contencie jedynie oprawa jest inna.
0 kudosKreTsky   @   23:19, 03.06.2014
Poza Forza. Tam nawet silnik jest inny ;]
0 kudosJ3DAJ   @   00:02, 04.06.2014
Cytat: Fox46
Przecież wszystkie gry które wychodza na PAst Gena i Current gena są takie same w contencie jedynie oprawa jest inna.
Nie do końca. Większość gier sportowych, to zupełnie inny silnik.

Drastycznie zmniejszony ruch uliczny w Watch_Dogs na past-genach jest już częścią contentu, brakuje również dwóch trybów rozgrywki online. (4vs4 i freeroam).

Nie są to może bardzo istotne rzeczy, jednak nie można powiedzieć że różnią się tylko grafiką. Dopóki rynek nie zapcha się odpowiednią ilością PS4/XO, to producenci nie raczą porzucić starych konsol z których ciągle mogą czerpać duże zyski. Zawsze chodzi tylko o kasę.
0 kudosLucas-AT   @   00:09, 04.06.2014
Cytat: J3DAJ
Nie do końca. Większość gier sportowych, to zupełnie inny silnik.

Ten nowy silnik w to w wielu przypadkach tylko bełkot PR. Forza 5 wcale nie działa na nowym silniku - jak na dłoni widać, że to znacząco zmodyfikowana Forza 4. Silniki sa po prostu aktualizowane. Opracowanie nowego to kupa robota, a nie zawsze ma to sens.
0 kudosJ3DAJ   @   00:23, 04.06.2014
Cytat: Lucas-AT
Ten nowy silnik w to w wielu przypadkach tylko bełkot PR.
Ale ja nie miałem na myśli nowego. Chodziło mi oto że na past-genach w większości przypadków wyglądają jak poprzednie części.
Dodaj Odpowiedź