Mapa Watch_Dogs w porównaniu do GTA IV i GTA V

Jeśli zastanawialiście się jak duże będzie wirtualne Chicago w grze Watch_Dogs, to mamy pewne pojęcie w tym temacie.

@ 22.05.2014, 15:21
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one

Mapa Watch_Dogs w porównaniu do GTA IV i GTA V

Jeśli zastanawialiście się jak duże będzie wirtualne Chicago w grze Watch_Dogs, to mamy pewne pojęcie w tym temacie. Nie jest to jeszcze nic oficjalnego, ale ze sporą dozą prawdopodobieństwa można oszacować, że świat w Watch_Dogs będzie większy, niż w GTA IV, ale mniejszy niż w GTA V.

Wnioski takie możemy wysnuć na podstawie kilku, opublikowanych w sieci grafik. Jeden z użytkowników portalu Reddit postanowił skleić mapę Chicago korzystając z ujawnionych filmów oraz fotek, a następnie nałożył ją na Liberty City z GTA IV. Grafika przedstawia wszystkie 6 dystryktów, jakie znajdziemy w Watch_Dogs, a zatem jest spora szansa, że autor się nie pomylił.

Mapa Watch_Dogs w porównaniu do GTA IV i GTA V
Mapa Watch_Dogs w porównaniu do GTA IV i GTA V
Na koniec mamy jeszcze mapę Liberty City, nałożoną na Los Santos z GTA V, abyście mieli z grubsza pojęcie o skali miasta w najnowszym projekcie Ubisoftu.

Mapa Watch_Dogs w porównaniu do GTA IV i GTA V

Nim odejdę, zostawiając Was z przemyśleniami, przypomnę, że premiera Watch_Dogs zaplanowana jest na dzień 27 maja. Naszej recenzji spodziewajcie się jak tylko zejdzie embargo!

Sprawdź także:
Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV

Premiera: 02 grudnia 2008
PC, PS3, XBOX 360

Grand Theft Auto IV to kolejna odsłona cyklu Grand Theft Auto stworzona przez studio Rockstar Games. Znów dostajemy spersonalizowanego bohatera, otwarty świat i mnóstwo p...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:48, 22.05.2014
Czyli świat w WD nijak się ma do Wielkości mapki z GTA V i do tego WD gorzej wygląda na X360 i PS3 aniżeli GTA V który ma 3x większy teren.
0 kudossebogothic   @   17:30, 22.05.2014
Nie wiem czy można tak porównywać wielkość map w różnych grach. W każdej mogą być inne proporcje, inne tempo poruszania się itp. itd. Dla przykładu mówi się, że mapa pierwszego aktu "Kingdom Come" jest podobnej wielkości do "Obliviona". Jednak jeden z pracowników Warhorse postanowił to sprawdzić. W "Oblivionie" pokonanie mapy z północy na południe zajęło 7 minut, a w "Kingdom Come" w tym czasie można pokonać ok. 1,5 km.
Poza tym nigdzie nie słyszałem by twórcy "Watch_Dogs" obiecywali ogromny świat, a miasto i tak będzie duże.
0 kudosTyranek   @   21:13, 22.05.2014
Cytat: Fox46
Czyli świat w WD nijak się ma do Wielkości mapki z GTA V i do tego WD gorzej wygląda na X360 i PS3 aniżeli GTA V który ma 3x większy teren.
To pewnie dlatego że gra jest wydana głównie na PC i next-geny. Gracze PC(w tym ja) zawiedli się po ACIVBF przez zje*aną optymalizację i current-genowcy się śmiali, to teraz czas na nas.
0 kudosFox46   @   21:34, 22.05.2014
Cytat: Tyranek
To pewnie dlatego że gra jest wydana głównie na PC i next-geny. Gracze PC(w tym ja) zawiedli się po ACIVBF przez zje*aną optymalizację i current-genowcy się śmiali, to teraz czas na nas.


też nie można wykluczyć niedbalstwa ubisoftu bo z pewnością Past-geny w tej grze nie są wykorzystywane tak jak powinny być. A samo Watch Dogs jakieś next genowe nie jest.
0 kudosKreTsky   @   01:26, 23.05.2014
W porównaniu do GTAV słabo się prezentuje. Ale trzeba pamiętać ile czasu gra Rockstar powstawała, a WD widać na szybko była robiona, żeby na premierę nex-genow się wyrobić, a i tak się nie udało.
0 kudosDirian   @   01:37, 23.05.2014
Cytat: Tyranek
Cytat: Fox46
Gracze PC(w tym ja) zawiedli się po ACIVBF przez zje*aną optymalizację i current-genowcy się śmiali, to teraz czas na nas.

Ale optymalizacja AC IV nie była słaba. Może nie jakaś rewelacyjna, ale na sprzęcie ze średniej półki można spokojnie zagrać na wysokich detalach w Full HD.
0 kudosFox46   @   01:58, 23.05.2014
Do tego Watch Dogs nie jest brzydkie przez to że Xbox 360 i PS3 jest słabe , tylko że twórcy olali te platformy na rzecz Xboxa One i PlayStation 4.
Bo zapewne Watch Dogs na X360 i PS3 nie wykorzystuję 100% potencjału Past-Gena.
0 kudossamotnyy   @   17:45, 01.06.2014
brakuje jeszcze mapy z just cause 2 do porównania
Dodaj Odpowiedź