Premiera imponującego moda do Gothica
Aż sześć lat powstawała jedna z największych polskich modyfikacji, na dodatek jest ona przeznaczona dla gry niemal kultowej w naszym kraju.
gaco @ 12.05.2014, 19:20
Marek "gaco" Gacek
pc
Aż sześć lat powstawała jedna z największych polskich modyfikacji, na dodatek jest ona przeznaczona dla gry niemal kultowej w naszym kraju. Mowa tu o Gothicu oraz modzie zwanym Złote Wrota. W przedsięwzięciu wzięło udział 30 osób, a poświęciły one swój prywatny czas na spisanie fabuły, poprawę tekstur i dodanie ogromu nowej zawartości. Tak wiele znaczy pasja.
Modyfikacja przenosi gracza do wydarzeń dziejących się bezpośrednio po zakończeniu trzeciej części sagi. Bezimienny, po powrocie na Khorinis, dowiaduje się o fali zła czyhającej w zapomnianej części wyspy - Jarkendarze. Jak to zwykle bywa, główny bohater postanawia wtrącić swoje trzy grosze i zająć się łobuzami. Nowa kampania to mniej więcej 15 godzin zabawy podzielonej na cztery rozdziały. Co ważne, owe rozdziały to przeszło 100 nowych zadań do wykonania, a zatem na pewno jest co robić.
Na wielkie brawa zasługuje zarówno rozmach, jak i jakość fanowskiego dodatku. Wystarczy tu przywołać kapitalny dubbing, wykonany przez ochotników, których zgłosiło się 70-ciu. Ekipa Złote Wrota Team spisała się znakomicie, a owoce ich pracy możecie pobrać stąd.
Co ważne, modyfikacja wymaga gry Gothic II: Noc Kruka, aby działać poprawnie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler