Killing Floor 2 zapowiedziane - twórcy chcą mocno pokręconej gry
Pierwsze Killing Floor nie było niczym wyjątkowym. Produkcja stawiała na dynamiczne, efektowne wymiany ognia, a jedną z jej podstawowych zalet była spora doza brutalności.
bigboy177 @ 08.05.2014, 16:56
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Pierwsze Killing Floor nie było niczym wyjątkowym. Produkcja stawiała na dynamiczne, efektowne wymiany ognia, a jedną z jej podstawowych zalet była spora doza brutalności. Mimo to znalazła się u ponad 2.5 miliona graczy. W przypadku właśnie zapowiedzianej "dwójki", twórcy szykują dla nas więcej tego samego. Jak sami twierdzą, chcą aby gra była "tak chora, jak to możliwe".
Za Killing Floor 2 stoi ekipa, która dała nam także pierwowzór, a zatem studio Tripwire Interactive. Budżet produkcji jest wyższy, aniżeli w przypadku "jedynki", a to oznacza lepszą oprawę wizualną, bardziej dopracowaną fizykę oraz większą rozwałkę. Więcej pieniędzy pozwoliło także twórcom przygotować animacje z wykorzystaniem technologii motion-capture, a zaawansowany silnik, odpowiedzialny za rozczłonkowywanie oponentów sprawia, że każdy fragment ciała jest unikatowy. Zainteresowani? To przeczytajcie co na temat gry powiedział jeden z założycieli studia i starszy animator, Bill Munk.
"Killing Floor to prosta gra. Masz bronie. Widzisz coś, co jest pokręcone. I zabijasz to. Dostajesz pieniądze i kupujesz lepszą broń. W koło Macieju. Im bardziej wciągająca jest pętla, tym bardziej udana gra" - powiedział Munk w rozmowie z ekipą PC Gamera.
"Ten projekt, jeśli chodzi o animacje, to dla mnie spełnienie marzeń. To pierwszy raz kiedy mieliśmy budżet na przygotowanie mocapu dla wszystkiego i nadanie grze tak chorego wyglądu, jaki byliśmy w stanie".
Przez mocap dla wszystkiego twórcy rozumieją nie tylko animacje postaci, ale również sposób poruszania się broni oraz ataki wręcz, zarówno z perspektywy pierwszej, jak i trzeciej osoby.
"[Killing Floor 2] to pierwsze nasze podejście do gry, przy której mamy rozsądną liczbę ludzi oraz budżet od samego początku, aż do końca" - dodaje szef studia, John Gibson, również w rozmowie z PC Gamerem.
Jeśli chodzi o datę premiery, to niestety takowej nie znamy. Wiemy tylko, że Killing Floor 2 trafi do inicjatywy Steam Early Access, a dostępny będzie dla posiadaczy komputerów PC oraz urządzeń działających pod kontrolą systemu SteamOS.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler