Twórcy Borderlands: The Pre-Sequel opowiadają o wielkości świata
O Borderlands: The Pre-Sequel pisaliśmy w ostatnim czasie już kilkakrotnie. Wszystkie informacje, jakie udało nam się zebrać, wrzuciliśmy na łamy naszej encyklopedii gier, a zatem, jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć, zerknijcie do niej.
bigboy177 @ 16.04.2014, 11:49
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
O Borderlands: The Pre-Sequel pisaliśmy w ostatnim czasie już kilkakrotnie. Wszystkie informacje, jakie udało nam się zebrać, wrzuciliśmy na łamy naszej encyklopedii gier, a zatem, jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć, zerknijcie do niej. Dzisiaj przychodzimy do Was ze szczegółami dotyczącymi wielkości świata, po którym dane nam będzie spacerować.
Nowe detale napływają od Randy'ego Pitchforda - szefa studia Gearbox Software, odpowiedzialnego za grę. Rozmawiał on z ekipą portalu PC Gamer, a podczas wywiadu powiedział, że Borderlands: The Pre-Sequel będzie mniej więcej takich rozmiarów, jak pierwsza odsłona serii, ewentualnie odrobinę większy. Nie ma się jednak co spodziewać projektu dorównującego Borderlands 2.
"Może być tak duży albo odrobinę większy niż Borderlands 1. Świat dość spory. Nie sądzę, aby jednak był tak duży, jak Borderlands 2. Wydaje mi się, że będzie to coś pomiędzy dwiema częściami, ale wciąż nie mam tego sfinalizowanego".
Pitchford powiedział też słów kilka na temat ceny gry. Skoro będzie ona mniejsza od poprzedników, to czy jest też szansa, że będzie tańsza?
"Jeśli chodzi o cenę, to nie sądzę, aby było to ustalone. Cena powinna być natomiast właściwa, więc musimy poczekać i zobaczyć co się stanie na rynku, aby zrozumieć jaka jest faktyczna wartość gry. Jestem jednak deweloperem. Ludzie z 2K muszą to wymyślić".
Borderlands: The Pre-Sequel powstaje w 2K Australia, a do sklepów trafi jeszcze w tym roku, jesienią. Premiera zaplanowana jest na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler