Jak się właśnie dowiedzieliśmy, twórcy gry Driver: San Francisco - studio Reflections - pomagają przy produkcji najnowszej gry studia Massive, zatytułowanej The Division.
bigboy177 @ 07.02.2014, 23:09
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, twórcy gry Driver: San Francisco - studio Reflections - pomagają przy produkcji najnowszej gry studia Massive, zatytułowanej The Division. Informacja dociera do nas od redakcji portalu Develop, która miała przyjemność porozmawiać z dyrektorem zarządzającym pierwszej z wymienionych ekip, niejaką Pauline Jacquey. Dziewczyna (kobieta?) zdradziła, że przy The Division pracuje mniej więcej 40% z Reflections, pomagając przy wszystkim, począwszy od mechaniki rozgrywki, przez elementy graficzne, na trybie multiplayer skończywszy. Dodatkowe ręce potrzebne są nie ze względu na to, że Massive sobie nie radzi, ale z powodu ogromnej skali projektu.
"Pracujemy nad wszystkimi systemami gry: głównymi postaciami, wrogami, elementami RPG, wirtualnym Manhattanem, multiplayerem itd. Mamy dzięki temu spory wkład, nie jest on już ograniczony tak bardzo, jak to miało miejsce np. w bitwach morskich Assassin's Creed III."
"Wnieśliśmy mnóstwo rozwiązań projektowych i technologicznych do The Division. Ekipa Massive jest większa, ale nasza też jest istotna i kompetentna, jeśli chodzi o grafików, technologię i projektantów - naprawdę to widać."
"Reflections wkłada ogrom miłości w tą grę. Nasi ludzie za nią szaleją. Dla niektórych to ich życiowe osiągnięcie, móc uczestniczyć w jej powstawaniu." - powiedziała Jacquey, a następnie wyjaśniła dlaczego Ubisoft przekierował tak dużą liczbę deweloperów do jednego projektu. Można by przecież pomyśleć, że coś z nim jest nie tak, że twórcy nie radzą sobie z jego poszczególnymi elementami.
"To normalny model pracy w Ubisoft, jest on stosowany od 7 albo 8 lat. Mamy do czynienia z klasycznym zarządzaniem rozmiarem ekipy. Na początku nie chcesz aby drużyna była zbyt duża, aby mieć więcej miejsca na manewry, ale kiedy ruszasz z pełną produkcją - biorąc pod uwagę rozmiar gry - potrzebny jest duży zespół."
Ja, jak spora część redakcji, nie mogę się już doczekać premiery The Division. Niestety ta wciąż pozostaje w sferze domysłów. Jest szansa na debiut w tym roku, ale nie zdziwiłbym się jakby tytuł wylądował na półkach sklepowych dopiero w przyszłym. Wy także na niego czekacie? Dajcie znać w komentarzach, poniżej.
Driver: San Francisco to kolejna, już piąta część popularnej serii gier akcji o nazwie Driver. Pierwotnie zadebiutowała ona na konsoli PSX oraz komputerach stacjonarnych ...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler