Twórcy Driver San Francisco pomagają przy produkcji The Division

Jak się właśnie dowiedzieliśmy, twórcy gry Driver: San Francisco - studio Reflections - pomagają przy produkcji najnowszej gry studia Massive, zatytułowanej The Division.

@ 07.02.2014, 23:09
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Twórcy Driver San Francisco pomagają przy produkcji The Division

Jak się właśnie dowiedzieliśmy, twórcy gry Driver: San Francisco - studio Reflections - pomagają przy produkcji najnowszej gry studia Massive, zatytułowanej The Division. Informacja dociera do nas od redakcji portalu Develop, która miała przyjemność porozmawiać z dyrektorem zarządzającym pierwszej z wymienionych ekip, niejaką Pauline Jacquey. Dziewczyna (kobieta?) zdradziła, że przy The Division pracuje mniej więcej 40% z Reflections, pomagając przy wszystkim, począwszy od mechaniki rozgrywki, przez elementy graficzne, na trybie multiplayer skończywszy. Dodatkowe ręce potrzebne są nie ze względu na to, że Massive sobie nie radzi, ale z powodu ogromnej skali projektu.

"Pracujemy nad wszystkimi systemami gry: głównymi postaciami, wrogami, elementami RPG, wirtualnym Manhattanem, multiplayerem itd. Mamy dzięki temu spory wkład, nie jest on już ograniczony tak bardzo, jak to miało miejsce np. w bitwach morskich Assassin's Creed III."

"Wnieśliśmy mnóstwo rozwiązań projektowych i technologicznych do The Division. Ekipa Massive jest większa, ale nasza też jest istotna i kompetentna, jeśli chodzi o grafików, technologię i projektantów - naprawdę to widać."

Twórcy Driver San Francisco pomagają przy produkcji The Division
"Reflections wkłada ogrom miłości w tą grę. Nasi ludzie za nią szaleją. Dla niektórych to ich życiowe osiągnięcie, móc uczestniczyć w jej powstawaniu." - powiedziała Jacquey, a następnie wyjaśniła dlaczego Ubisoft przekierował tak dużą liczbę deweloperów do jednego projektu. Można by przecież pomyśleć, że coś z nim jest nie tak, że twórcy nie radzą sobie z jego poszczególnymi elementami.

"To normalny model pracy w Ubisoft, jest on stosowany od 7 albo 8 lat. Mamy do czynienia z klasycznym zarządzaniem rozmiarem ekipy. Na początku nie chcesz aby drużyna była zbyt duża, aby mieć więcej miejsca na manewry, ale kiedy ruszasz z pełną produkcją - biorąc pod uwagę rozmiar gry - potrzebny jest duży zespół."

Ja, jak spora część redakcji, nie mogę się już doczekać premiery The Division. Niestety ta wciąż pozostaje w sferze domysłów. Jest szansa na debiut w tym roku, ale nie zdziwiłbym się jakby tytuł wylądował na półkach sklepowych dopiero w przyszłym. Wy także na niego czekacie? Dajcie znać w komentarzach, poniżej.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   00:30, 08.02.2014
Może będzie jakiś moment w którym jeździmy autem Szczęśliwy hehehehe.
0 kudosKreTsky   @   01:14, 08.02.2014
Nic dziwnego, ze dla tak duzego projektu rzucaja tyle rak do pracy ile potrzeba.
0 kudosKrru   @   09:06, 08.02.2014
Skoro nad Dywizją pracują dwa studia, projekt musi być gigantyczny.