Battlefield 4 - patch z obsługą Mantle przesunięty na styczeń
Battlefield 4 miało być pierwszą grą korzystającą z technologii Mantle od AMD. Rozwiązanie wprowadzić miał stosowny patch, który zapowiedziany został na końcówkę grudnia.
Dirian @ 31.12.2013, 09:25
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Battlefield 4 miało być pierwszą grą korzystającą z technologii Mantle od AMD. Rozwiązanie wprowadzić miał stosowny patch, który zapowiedziany został na końcówkę grudnia. Końcówka już jest, a po aktualizacji ni widu, ni słychu. Jest za to oficjalna informacja.
Według niej, łatka z Mantle zadebiutuje z opóźnieniem - w bliżej niesprecyzowanym dniu stycznia.
"Po głębokich przemyśleniach, podjęto decyzję aby opóźnić patch z Mantle dla Battlefield 4. AMD wspiera DICE we wprowadzaniu technologii, jesteśmy bardzo podekscytowani, że już wkrótce pojawi się ona w Battlefield 4. Na ten moment celujemy w styczeń, dokładniejsze informacje podamy po Nowym Roku." - głosi notka, jaką otrzymała redakcja serwisu Polygon od przedstawiciela AMD.
Mantle to nowe API (ang. Application Programming Interface), mające na celu ominięcie przeszkód, jakie niesie ze sobą DirectX, co w teorii pozwoli programistom na uzyskanie łatwiejszego dostępu do wielu elementów, a dla graczy oznaczać będzie jeszcze lepszą oprawę wizualną, możliwą do zaoferowania na danym sprzęcie.
Inne z zapowiedzianych gier korzystających z Mantle, to m.in. Thief czy Star Citizen, a także kolejne gry, jakie powstaną w oparciu o silnik Frostbite.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler