Twórcy gry Mad Max chcą zachować tajemniczość świata
Studio Avalanche, znane z udanej serii Just Cause, pracuje obecnie nad grową adaptacją Mad Max. Deweloper, pamiętając o fanach tego fantastycznego uniwersum, podszedł do tematu bardzo profesjonalnie.
bigboy177 @ 05.12.2013, 10:25
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Studio Avalanche, znane z udanej serii Just Cause, pracuje obecnie nad grową adaptacją Mad Max. Deweloper, pamiętając o fanach tego fantastycznego uniwersum, podszedł do tematu bardzo profesjonalnie. W rezultacie nie mamy się co spodziewać, że nagle, w którymś momencie zabawy, dowiemy się jak dokładnie powstało postapokaliptyczne pustkowie. Twórcy chcą aby to pozostało zagadką. Gra będzie więc zgodna z założeniami jakie nakreślił twórca Mad Maxa, George Miller.
"Chcemy oczywiście zachować tajemnicę tego, co z stało się ze światem oraz jaka jest historia odwiedzanych miejsc. Niektóre wątki musieliśmy nakreślić w grze - czy to wymyślając coś samodzielnie, czy konsultując się z Georgem Millerem - ale niczego nie podajemy na tacy, szczegóły widać po tym, jak zbudowane są poszczególne elementy świata." - powiedział starszy projektant gry, Emil Kraftling podczas rozmowy z AusGamers.
"Gracze mogą odkryć naprawdę dużo. Nie otrzymają jednoznacznej odpowiedzi, ale będą w stanie spoglądnąć na miejsce i zacząć myśleć o tym, co się stało."
Jako przykład Kraftling opisuje lokację nazwaną The Great White, stanowiącą coś w rodzaju pustyni.
"To dawne dno morza, mamy więc tutaj mnóstwo skarbów i śmieci, w tym samym miejscu. Wcześniej tego nie było widać, ale teraz jakby wyłania się spod zasłony. To bardzo interesująca lokacja do zwiedzania, a kiedy widzisz ją pierwszy raz, wkraczając do tego świata możesz pomyśleć 'oh, to jest stara skała', ale wtedy zaczynasz się zastanawiać czy to kiedyś nie była rafa, albo coś innego, z dawnych czasów."
"Oczywiście dla nas jest tam również dużo interesujących rzeczy, a to, co my wiemy oraz to, co wie gracz, nie zawsze pokrywa się ze sobą wzajemnie. Dla przykładu, w świecie są elementy, które nie mają opisu, jak się w nim znalazły. Zgadujemy jednak na podstawie posiadanych doświadczeń."
Zapowiada się bardzo ciekawie. Niestety gra wciąż nie ma oficjalnej daty premiery. Powinna się ona jednak odbyć w przyszłym roku na komputerach PC oraz konsolach obecnej generacji. Chcecie dowiedzieć się więcej zerknijcie na ostatnie ujawnione szczegóły oraz krótki gameplay, widniejący poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler