Bungie dodało elementy fantasy do Destiny aby odróżnić je od Halo
Najnowsza produkcja studia Bungie - strzelanka sieciowa Destiny - zadebiutuje na konsolach obecnej i następnej generacji już w przyszłym roku.
bigboy177 @ 02.11.2013, 14:46
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox, xbox 360, ps4, xbox one
Najnowsza produkcja studia Bungie - strzelanka sieciowa Destiny - zadebiutuje na konsolach obecnej i następnej generacji już w przyszłym roku. Projekt posiada dość unikatową stylizację, a deweloper wyjaśnia, że był to zabieg celowy. Dzięki czemu Destiny będzie się różnić od poprzedniej gry studia, serii Halo.
"Artyści naprawdę starali się mocno cisnąć aby oddalić się od klimatów sci-fi, ze względu na naszą przełość z Halo" - powiedział scenarzysta Bungie, Eric Osborne, w wywiadzie dla redakcji IGN. "Kombinowali co by tu zrobić, co jest radykalnie odmienne od tego, co robili przez ostatnie 10 lat. Jest więc mnóstwo grafik koncepcyjnych, na których widać świat oparty na fantasy, świat rycerzy, mieczy i magii w białym mieście na wzgórzu."
"To było czyste fantasy, ale im bardziej wdrażali się w pracę i formowały się ich pomysły, tym bardziej zaczęli zdawać sobie sprawę, że sci-fi jest czymś co kochają i sami odrzucali pomysły z nim związane. Pomyśleli więc, 'Co jeśli weźmiemy obie koncepcję i je ze sobą połączymy?'"
W ten oto sposób dostaliśmy finalny wygląd Destiny. Będzie więc garść elementów sci-fi, jak kosmiczne podróże, obcy itd., oraz odrobina fantasy, przejawiająca się w postaciach wyglądających nieco, jak rycerze oraz wielu kreaturach, osadzonych na tym właśnie kanonie. Deweloper nie bał się przyznać, że Gwiezdne Wojny były w tym przypadku istotną inspiracją.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler