Lost Planet 3 - twórcy tłumaczą dlaczego kierując mechami akcję obserwujemy z perspektywy FPP
Twórcy ze studia Spark Unlimited postanowili wytłumaczyć dlaczego w Lost Planet 3, w czasie kierowania mechami, akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej, a nie jak do tej pory trzeciej osoby.
zvarownik @ 14.08.2013, 13:14
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360
Twórcy ze studia Spark Unlimited postanowili wytłumaczyć dlaczego w Lost Planet 3, w czasie kierowania mechami, akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej, a nie jak do tej pory trzeciej osoby.
Głos w sprawie zabrał producent Andrew Szymanski, który w czasie rozmowy z przedstawicielem serwisu Gamespot stwierdził, że chodzi głównie o wielkość maszyny. Zwykłe oddalenie kamery po prostu nie wystarczy, gdyż mechy są za duże. Poza tym jest to kolejny sposób na zwiększenie "wczuwki".
Czy faktycznie zabieg ten pozytywnie wpłynie na zabawę, przekonamy się 30 sierpnia, kiedy to projekt trafi na polskie półki sklepowe w wersji na konsole PlayStation 3, Xbox 360 i komputery PC. My już graliśmy, ale jeszcze embrago trzyma nas przed opublikowaniem recenzji. Niemniej z tego co słyszałem, to gra jest znacznie lepsza, niż "dwójka". Więcej dowiecie się już wkrótce.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler