Dobra sprzedaż BioShock Infinite

BioShock Infinite sprzedało się w nakładzie przekraczającym 4 miliony egzemplarzy - podczas konferencji z inwestorami poinformował Strauss Zelnick, szef Take-Two.

@ 31.07.2013, 10:30
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc, ps3, xbox 360

Dobra sprzedaż BioShock Infinite

BioShock Infinite sprzedało się w nakładzie przekraczającym 4 miliony egzemplarzy - podczas konferencji z inwestorami poinformował Strauss Zelnick, szef Take-Two. Co istotne, według NPD, amerykańskiej organizacji analitycznej monitorującej rynek gier, dotychczas to najlepiej sprzedająca się produkcja na terenie USA w bieżącym roku kalendarzowym.

BioShock Infinite to jednak nie tylko sukces komercyjny. Tytuł może się pochwalić średnią ocen na poziomie 93-94% (dane z metacritic.com) w zależności od platformy sprzętowej, więc jest to jeden z najlepiej ocenianych tytułów ostatnich miesięcy. W naszej recenzji Marcin wystawił solidne 9/10.

Wczoraj informowaliśmy o nowym fabularnym DLC - Burial at Sea - które zabierze nas w głębiny oceanu, z powrotem do Rapture, czyli podwodnej metropolii z poprzednich części serii.


Więcej filmów z BioShock Infinite

Sprawdź także:
BioShock: Infinite

BioShock: Infinite

Premiera: 26 marca 2013
PC, PS3, XBOX 360

Rapture. Miejsce wymarzone dla szaleńców i geniuszy. Gdzie moralność jest pojęciem równie obcym jak światło słoneczne. Miejsce, które udowodniło, że piekło wcale nie musi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   01:38, 01.08.2013
Genialna gra, takze nie ma sie co dziwic, ze tak dobrze sie sprzedala. Teraz tylko wyczekiwac DLC ;]
0 kudoskwintus   @   19:58, 08.08.2013
Do genialnej to jej sporo brakuje , dwie pierwsze części o wiele lepsze . Tutaj to wyszedł jak dla mnie taki trochę odgrzewany kotlet .
0 kudosMicMus123456789   @   21:01, 08.08.2013
Odgrzewany kotlet? Chyba nie grałeś w tą grę skoro tak twierdzisz Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   21:05, 08.08.2013
Gra nie jest odgrzewanym kotletem w żadnym wypadku. Termin "odgrzewanego kotleta" odnosi się do sytuacji, kiedy sequel w dużej mierze kopiuje zawartość swojego poprzednika. W Bioshock Infinite twórcy porzucili podwodne Rapture, projektując podniebną Kolumbię, co jest totalną nowością, świeżą lokacją i innowacją dla serii zarazem.