Ubisoft wprowadza zmiany w systemie mikrotransakcji w The Mighty Quest for Epic Loot. Koniec z pay to win?
The Mighty Quest for Epic Loot od jakiegoś czasu znajduje się w fazie zamkniętych beta-testów, a zaproszeni gracze dogłębnie testują najnowszą propozycję od Ubisoftu.
Dirian @ 30.07.2013, 20:38
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
The Mighty Quest for Epic Loot od jakiegoś czasu znajduje się w fazie zamkniętych beta-testów, a zaproszeni gracze dogłębnie testują najnowszą propozycję od Ubisoftu. Studio z kolei wysłuchuje wszelakich zażaleń dotyczących projektu, regularnie wprowadzając poprawki.
Jedna z nich dotyczy systemu finansowania. Gra opiera się na zasadzie free-to-play, a zarabiać ma na siebie właśnie przy pomocy mikropłatności. Można je lubić lub nie, ale gdy płacący gracz zyskuje zauważalną przewagę nad tym, który gra zupełnie za darmo lub kupuje coś od czasu do czasu, to robi się nieciekawie. Narzekałem zresztą na to przy okazji testowania The Mighty Quest for Epic Loot, ale Ubisoft w końcu się przemogło i poinformowało o przemodelowaniu mikropłatności, choć jest w tym pewien haczyk.
Studio zdało sobie sprawę, że osoby korzystające z Blings (waluta premium) zyskiwały zbyt wielką przewagę nad pozostałymi, jest im przykro i wraz z najnowszą aktualizacją wprowadzą zmiany na lepsze. Problem w tym, że wspominają wyłącznie o ulepszeniach "maszynerii", co sugeruje, że nadal będzie można kupować za Blingsy lepsze uzbrojenie dla bohaterów, silniejsze potwory czy inne duperele, na które w innym wypadku trzeba by ciężko zapracować grindując kolejne zamki. Premiera gry planowana jest na jesień bieżącego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler