Sonic w konwencji FPP? Sprawdźcie sami, bo to możliwe
Sega na przestrzeni lat wykreowała jedną z moich ulubionych marek i postaci. Sonic jest dla mnie definicją platformowego gameplayu - szybkiego, dynamicznego i z dużą zawartością humoru.
juve @ 29.07.2013, 10:40
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
ps3, xbox 360, inne
Sega na przestrzeni lat wykreowała jedną z moich ulubionych marek i postaci. Sonic jest dla mnie definicją platformowego gameplayu - szybkiego, dynamicznego i z dużą zawartością humoru. Co byście powiedzieli gdyby Sonic The Hedgehog ująć w schemacie First Person Perspective?
Machinima jest źródłem takich zakręconych pomysłów, których efekty można znaleźć na ich kanale. To właśnie za ich pośrednictwem wpadłem na dzieło niejakiego Filipe B. Costy, który postanowił ''przerobić'' majstersztyk Segi w grę FPP. Może twórcy z Sonic Team podpatrzą efekty pracy Filipe i zaaplikują to do swoich prac. Osobiście nie wyobrażam sobie grania w takim stylu, ale ta muzyka nadrabia wszelkie zaległości techniczne. Wygląda to dość komicznie, na pewno dość nienaturalnie, ale wkład pracy trzeba docenić. Na kanale można obejrzeć jeszcze Bombermana w podobnej konwencji, to wygląda jeszcze dziwniej. Sprawdźcie sami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler