Lineage II - statystyki z pierwszych dwóch miesięcy obecności polskiej wersji gry

Polska wersja gry Lineage II ukazała się na rynku w kwietniu bieżącego roku. W tym czasie uzbierało się trochę statystyk, którymi postanowiła się pochwalić firma Innova, wydawca produkcji.

@ 24.07.2013, 11:25
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc

Lineage II - statystyki z pierwszych dwóch miesięcy obecności polskiej wersji gry

Polska wersja gry Lineage II ukazała się na rynku w kwietniu bieżącego roku. W tym czasie uzbierało się trochę statystyk, którymi postanowiła się pochwalić firma Innova, wydawca produkcji.

Z udostępnionej infografiki możemy się dowiedzieć między innymi tego, że polscy gracze spędzili na dedykowanym serwerze Lilith 1 374 000 godziny. W tym czasie stoczono 89 000 pojedynków PVP oraz zabito 124 000 000 przeciwników. Swoje zadowolenie z tych cyferek wyraziła Konstancja Glinka, Project Development Manager Lineage II PL w firmie Innova, mówiąc:

„Po dwóch pierwszych miesiącach dedykowanego polskiego serwera, mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z rezultatów które osiągnęliśmy do tej pory. Do gry co dzień dołączają nowe osoby, tworzą się nowe klany, a świat tętni życiem. Liczby przedstawione w infografice są najlepszym dowodem na to, że Lilith to fascynujące i cenione miejsce w świecie gier. Mam nadzieję, że polski serwer i specjalne atrakcje dla polskich graczy zainteresują jeszcze wiele osób do zapoznania się z wyjątkowym uniwersum Lineage II.”

Więcej informacji znajdziecie na poniższym obrazku. Dołożyliście się do tych cyferek?

Lineage II - statystyki z pierwszych dwóch miesięcy obecności polskiej wersji gry

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKattowitz   @   11:47, 24.07.2013
Pozostaje tylko pytanie - co tak mało pojedynków PvP w ciągu dwóch miesięcy? xD Statystyczny gracz MMO właśnie po to gra w tego typu gry. A co do dark elfów to jakoś mnie nie dziwi, szczególnie płeć żeńska...
W sumie polski serwer jest rajem dla osobników nie znających języka angielskiego xD
0 kudosPokora   @   16:32, 24.07.2013
Ale klasy? Mistyk vs wojownik .. .? Tzn? Że gramy tylko dwoma klasami? Chyba, że łucznika zakwalifikujemy jako wojownika, a resztę pod mistyków.... bez sensu >.>

I @Kattowitz, ja nie gram w MMO dla PvP. I znam dużo osób, które myślą tak samo ; )
0 kudosMicMus123456789   @   21:07, 24.07.2013
Ja grając w MMO nigdy nie bawiłem się w PvP. Czasem się zdarzyło, że ktoś mnie wyzwał na pojedynek, ale tak to mi do szczęście nie potrzebne Dumny Ale coś z tymi klasami postaci jest coś nie tak.
0 kudosKattowitz   @   12:45, 25.07.2013
Ilekroć grałam w jakieś MMO bez systemu pozwalającego wyłączyć PvP i PK, to nie miałam spokoju. Co chwila ktoś mnie atakował, wyzywał na pojedynki, znajomi wciąż ciągnęli na PvP - wbrew pozorom należycie do garstki graczy nie celujących w potyczki między graczami (ja również) i dobrze. Doskonale widać to po Diablo III - nie ma systemu aren, to większość przestała grać i psioczy ogromnie na ten defekt.