13-minutowy gameplay z Assassin's Creed IV: Black Flag. Informacje na temat rodzajów okrętów

Assassin's Creed IV: Black Flag staje się coraz bardziej klarowny. Wszystko przez materiały udostępniane w sieci.

@ 24.07.2013, 08:47
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one

13-minutowy gameplay z Assassin's Creed IV: Black Flag. Informacje na temat rodzajów okrętów

Assassin's Creed IV: Black Flag staje się coraz bardziej klarowny. Wszystko przez materiały udostępniane w sieci. Wczoraj zawitał świeży, blisko 13-minutowy gameplay oraz garść informacji na temat okrętów, tak istotnego elementu nowej odsłony "Asasina".

Jak wiecie, stosunek przebywania na wodzie do naziemnych akcji wynosi jakieś 40:60. Czyni to żeglugę niemniej istotną, niż wykonywanie naziemnych zleceń. A to, czym przyjdzie nam siać postrach na Morzu Karaibskim, doskonale opisali twórcy z Ubisoftu. Oto ich klasy:

13-minutowy gameplay z Assassin's Creed IV: Black Flag. Informacje na temat rodzajów okrętów
- Kanonierka (2 działa) – skromna i zwrotna;
- Szkuner (6-8 dział) – typowe wsparcie – w asortymencie jego zagrań znajdą się zasadzki;
- Bryg (24 działa + taran) – jednostka zwinna, wykorzystywana głównie do flankowania oponentów oraz wykańczania niedobitków;
- Fregata (od 24 do 46 dział + kule armatnie) – pomimo swych gabarytów, jednostka szybka. Dobra zarówno w defensywie, jak i ofensywie;
- Okręt wojenny (od 16 do 50 dział + beczki łatwopalne, moździerze, taran, kule łańcuchowe i armatnie) – mówiąc prościej – tank. Swoisty czołg miażdżący mniejsze statki podmuchem wiatru, a mówiąc całkiem serio, jedną salwą.

Udostępniony materiał wideo z rozgrywki pozwala zapoznać się z wyglądem zadań pobocznych oraz rekrutowaniem nowych członków załogi. Filmik sporawy, bo 13-minutowy, dostępny jest z polskimi napisami. Zachęcam do zapoznania się z nim. Zadowoleni będą puryści marki Assassin's Creed, ponieważ widać na nim, że Edward w drodze do celu, nie dostanie nakreślonej tylko jednej, właściwej ścieżki, a istotne będzie skradanie się. Black Flag wyjdzie już pod koniec października (na PC nieco później - jak zwykle) na PS3 oraz X360.


Sprawdź także:
Assassin's Creed IV: Black Flag

Assassin's Creed IV: Black Flag

Premiera: 19 listopada 2013
PC, PS3, XBOX 360, PS4, WIIU, XBOX ONE

Assassin's Creed IV: Black Flag to kolejna odsłona serii gier akcji, opowiadających o bractwie asasynów. Poprzednia odsłona zamknęła historię Desmonda. "Czwórka" przedsta...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPanKosa   @   09:58, 24.07.2013
Ten Trailer to rozszerzenie poprzedniego..
0 kudoszbychu5511   @   11:29, 24.07.2013
Produkt prezentuję się nawet znakomicie , sztormy przypadły mi do gustu , lecz dopiero dane będzie nie tylko mi zobaczyć jak się sprawuję gra w praktyce po premierze . Mam nadzieję że będzie również zacna jak i AC II czy ACB .
0 kudosgeass   @   11:43, 24.07.2013
Tak po gameplayu Assassin jak Assassin. Jest szansa, że będzie lepiej niż w ACIII. Przynajmniej może będzie jakakolwiek motywacja, aby robić misje poboczne, żeby tą postać i statek rozwijać, bo ACIII pod tym względem było beznadziejne.
Ciekawe czy wreszcie będzie można wejść na każde drzewo, bo ACIII było głównie tym reklamowane, a w rzeczywistości się okazało, że poza misją która była wykonana pod te drzewa, reszta już kompletnie nie miała zastosowania i to po prostu nie działało. W gruncie rzeczy ciekawy "ficzer", ale zbędny.
Ciekawi mnie kwestia leczenia, naprawy zbroi. Czy wrócą do tego co było w starszych częściach, czy pozostaną przy modelu, nic nie trzeba wszystko się zrobi samo.
Jest dużo więcej pytań niż kilka wyżej przytoczonych. Większość ruchów i mechanik przechwycone z ACIII. Dla mnie jest to wciąż bardzo rozbudowane DLC do ACIII pt. piraci.
Ponieważ w AC raczej już gra się tylko dla fabuły kiedyś tam pewnie zagram, ale już mnie ten tytuł nie przekonuje tak jak kiedyś.

0 kudosHabakukix   @   12:18, 24.07.2013
wygląda to na prawdę dobrze, tyle rzeczy do zrobienia, wielka mapa, swoboda itp. ale to byłby piękny materiał na inną grę, po prostu o piratach. jak dla mnie to ten assassin się trochę z tym wszystkim gryzie. szkoda, że nie kieruje się zwykłym piratem ze swoim statkiem, załogą itd. i pokazać to życie pirata od właściwej, brutalnej strony, no ale niestety trzeba markę 'doić' do końca. tak czy siak, szykuje się kawał dobrej gry.
0 kudosMicMus123456789   @   13:02, 24.07.2013
Cytat: geass
Ciekawe czy wreszcie będzie można wejść na każde drzewo, bo ACIII było głównie tym reklamowane, a w rzeczywistości się okazało, że poza misją która była wykonana pod te drzewa, reszta już kompletnie nie miała zastosowania i to po prostu nie działało. W gruncie rzeczy ciekawy "ficzer", ale zbędny.

Ty chciałeś naprawdę na każde drzewo wejść? W AC3 nie brakuje drzew do chodzenia. Lasu nie brakowało w grze i drzew było całe mnóstwo. Fakt, że w misjach niekiedy na chama nam pokazywało i kazało iść po drzewach, ale przy swobodnej grze to nie miało miejsca. I też te drzewa do chodzenia nie stoją obok siebie bo to by sensu nie miało.
0 kudosgeass   @   13:18, 24.07.2013
@up

może nie na każde, ale miałem bardzo wiele sytuacji, gdzie po prostu chciałem w ten sposób ściągnąć przeciwnika i co? I jajco, bo się dało akurat na te drzewa wejść mimo, że wyglądam wcale się nie różniło od tego, na które wejść było można. Mi to bardzo przeszkadzało. Moje zdanie jest takie, że jak coś wprowadzamy, robimy to tak, żeby działało i było użyteczne, w innym wypadku to nie miało sensu. Poustawiane wybrane drzewka na które można było się wspiąć, można porównać do uwielbianych przez graczy wszechobecnych skryptów które się co chwilę w grach obecnie odpalają. Ja jestem na nie, jeśli chodzi o przesadną efektowność w grach i zawsze będę na to narzekał.
Ubisoft w swoich zapowiedział pokazywał nagminnie ten element korzystania z tych drzew i też pamiętam jak wszyscy się jarali jak to super działa i wygląda. Sam się jarałem, dopóki nie przekonałem się na własne oczy, że to po prostu nie działa, poza wyznaczonymi do tego celu misjami. Nie wiem jak Ty grałeś w tę grę, bo każdy gra po swojemu i ma jakiś tam styl. W moim przypadku, ta mechanika nie działała tak jakbym sobie tego życzył i z tego powodu wyrażam swoje niezadowolenie. Chciałbym, żeby to było poprawione, bo sama idea jest spoko, tylko że dla mnie to nie działa Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   13:25, 24.07.2013
Ja jak gram to staram się zaglądać wszędzie czyli w lesie i na drzewach trochę czasu spędziłem Uśmiech I szczerze mówiąc nie miałem na co narzekać pod czas przechadzki pod drzewach. Było to fajne urozmaicenie i dodatek do tego co znaliśmy. Pod czas polowań czy zwykłych zabójstw drzewa mi nie sprawiały problemu.
0 kudosgeass   @   13:46, 24.07.2013
No właśnie i może dlatego masz inne wrażenia, bo w Twoim przypadku się to mniej lub bardziej sprawdziło, u mnie nie. Takie podziały zawsze będą istnieć, bo każdy gra inaczej i nie zawsze to co się sprawdza dla jednej osoby zawsze będzie tak samo dobre dla drugiej Uśmiech
0 kudosFox46   @   20:46, 24.07.2013
Gra zapowiada się nieźle ale wole wstrzymać się z opinią i pochwałami do samej jej premiery, bowiem nie chwalmy dnia przed zachodem słońca.
0 kudosKreTsky   @   01:28, 25.07.2013
Wyglada bardzo fajnie. Swietnie, ze bedzie fast travel, bo to plywanie statkiem wte i z powrotem pewnie sie szybko znudzi.
0 kudosMicMus123456789   @   09:54, 25.07.2013
Wątpliwe. Pewnie co rusz albo pogoda da nam popalić, albo będzie można jakiś statek złupić.
0 kudosgregory16mix   @   10:09, 25.07.2013
Z sprzętem mam zastój więc się AC nie jaram jak zawsze, bo po prostu nie ujdzie... Ale podział łodzi na klasy wygląda sensownie i jest zbliżony do rzeczywistego stanu rzeczy tamtych czasów, a to już duży plus Uśmiech
Dodaj Odpowiedź