Limbo dobrze się sprzedało i zmierza na iOS

Limbo, wielokrotnie nagradzana platformówka, ceniona głównie za aspekty artystyczne, ale też niebanalny gameplay, zmierza na iOS - poinformowali twórcy, studio Playdead.

@ 26.06.2013, 18:06
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
mob

Limbo dobrze się sprzedało i zmierza na iOS

Limbo, wielokrotnie nagradzana platformówka, ceniona głównie za aspekty artystyczne, ale też niebanalny gameplay, zmierza na iOS - poinformowali twórcy, studio Playdead. Przy okazji chłopaki pochwalili się też wynikami sprzedaży, całkiem niezłymi trzeba przyznać.

3 miliony opchniętych egzemplarzy to z pewnością dobry wynik jak na projekt niezależnego, duńskiego studia. Tyle kopii udało się sprzedać na wszystkich platformach, od momentu premiery gry na Xboksie 360 w lipcu 2010 roku. W późniejszym terminie Limbo ukazało się także na PC, Mac OS, PlayStation 3, PS Vita, a także w usłudze OnLive.

Tymczasem dzisiaj poinformowano, że już od 3 lipca w Limbo zagrają posiadacze urządzeń działających pod kontrolą systemu iOS. Nie wszyscy jednak, bowiem potrzeba tutaj minimum iPada 2 / iPada Mini, iPhone'a 4S lub najnowszego iPoda Touch. Cena ma wynosić 4.99 dolarów (niecałe 17 zł), a za to dostaniemy pełnoprawną wersję produktu, przystosowaną do dotykowych ekranów, nad czym twórcy podobno sporo się napracowali (edycję na PS Vita obsługiwaliśmy za pomocą przycisków).

Sprawdź także:
Limbo

Limbo

Premiera: 21 lipca 2010
XBOX 360, PC, PS3, PSV, MOB, SWITCH, XBOX ONE, PS4

Limbo to dość nietypowa gra platformowa, która oferuje czarno białą oprawę wizualną. Za produkcję odpowiedzialne jest studio PlayDead.W grze wcielamy się w postać młodego...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   23:16, 26.06.2013
Darmowe Limbo w PS Plus też wliczają do tych 3 milionów opchniętych egzemplarzy?
0 kudosLucas-AT   @   23:33, 26.06.2013
Nie, pobrania w ramach PS+ nie wliczają się w sprzedaż.
0 kudosremik1976   @   00:45, 27.06.2013
To w takim razie ładnie się sprzedała.
0 kudosdenilson   @   18:28, 29.06.2013
Jak na produkcję rodem z małego studia to bardzo dobry wynik. Ciągle mnie kusi ta gra i kiedyś z pewnością ją przejdę.