Routine: survival horror na Unreal Engine 3 na gameplayu
Studio Lunar Software pracuje ciężko nad swoim najnowszym projektem, survival horrorem zatytułowanym Routine.
bigboy177 @ 26.06.2013, 11:29
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Studio Lunar Software pracuje ciężko nad swoim najnowszym projektem, survival horrorem zatytułowanym Routine. Tytuł będzie nastawiony w głównej mierze na klimat i walkę o przetrwanie, a akcję obserwować będziemy z perspektywy pierwszej osoby. Jeśli chcielibyście zobaczyć jak całość wygląda w akcji, możecie zerkną na poniższy materiał filmowy, ukazuje on co prawda wczesną wersję alfa produkcji, niemniej widać, że zaczyna to nabierać kształtu.
Zadaniem gracza w Routine jest eksploracja, rozwiązywanie zagadek, dobieranie się do komputerów, jak również walka o przetrwanie. Poczucie zagrożenia ma wzbudzać między innymi fakt, że często będziemy musieli się ratować ucieczką oraz ukryciem, nie zawsze będzie się dało stanąć oko w oko z napotkanym niebezpieczeństwem. Co istotne, świat gry jest otwarty i oferuje nieliniową rozgrywkę, w której to gracz decyduje gdzie iść, co zrobić i jak rozwiązać napotkane trudności.
Premiera? Jeszcze nie ujawniona, ale należy się jej spodziewać jeszcze w tym roku. A teraz rzeczony film.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler