Wolfenstein: The New Order przywiezie ze sobą nieco oldschoolu - przynajmniej w kwestii poziomu trudności

Gry stają się coraz łatwiejsze, to nie ulega wątpliwości. Powszechnie określana "casualizacja" wirtualnej rozrywki może nie rewolucjonizuje tego przemysłu, aczkolwiek powoli pozwala ewoluować.

@ 24.06.2013, 16:53
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Wolfenstein: The New Order przywiezie ze sobą nieco oldschoolu - przynajmniej w kwestii poziomu trudności

Gry stają się coraz łatwiejsze, to nie ulega wątpliwości. Powszechnie określana "casualizacja" wirtualnej rozrywki może nie rewolucjonizuje tego przemysłu, aczkolwiek powoli pozwala ewoluować. Kontrolery ruchowe oraz dążenie do odtworzenia zagrywek filmowców to najjaśniejsze przykłady. Deweloperzy Wolfenstein: The New Order chcą temu stanowi rzeczy zaradzić!

"Mamy pięć ustawień stopnia trudności zabawy z oryginalnego Wolfensteina 3D. Od "Daddy Can I Play?" do "I Am Death Incarnate"" - taką wiadomość przekazał Andreas Ojerfors, jeden z pracowników studia w rozmowie z serwisem
Gamespot.

"Chcemy, by było to prawdziwe wyzwanie dla graczy. To nie jest łatwa gra. (...) Ale tytuł już na normalnym poziomie trudności stanie się czymś bardziej wymagającym."

Deweloper odniósł się także do kwestii oszukiwania grających przez program, czyli dosyć znana zagrywka producentów gier wideo:

"Rozgrywka jest trudna, ale zawsze fair. Jeśli zginiesz, to tylko przez własny błąd - nigdy nie zostaniesz oszukany."

Krótko mówiąc - The New Order będzie fantastycznym hołdem złożonym przez współczesnych twórców dla klasyka id Software!


Sprawdź także:
Wolfenstein: The New Order

Wolfenstein: The New Order

Premiera: 20 maja 2014
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

Wolfenstein: The New Order to kolejna odsłona jednego z prekursorów gatunku FPS, wydanego pierwszy raz w 1992 roku. Tym razem za jego opracowanie odpowiada szwedzka ekipa...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:27, 24.06.2013
I dobrze takie powinny być FPSy a nie wzorowane na COD gdzie lecisz na pałe i ratatatatatat i jesteś kozak maślak. Jestem za tym by powróciły apteczki Szczęśliwy

Ale by się dzieciarnia zapłakała.
0 kudosKreTsky   @   23:33, 24.06.2013
Fajne podejscie, zachecaja mnie coraz bardziej ;]
0 kudosdenilson   @   09:59, 25.06.2013
Cytat: Fox46
Jestem za tym by powróciły apteczki Szczęśliwy

Ale by się dzieciarnia zapłakała.
Oooo to byłby piękny pomysł i powrót do korzeni. Teraz nie ma tego dreszczyku emocji, kiedy ma się 15 punktów życia, w pomieszczeniu kilku wrogów i tam jest apteczka i taktycznie trzeba to rozegrać.

Jak na razie jestem mocno zainteresowany bo to jest ten model rozgrywki, a którym w sumie się wychowałem. Teraz przy auto odnawianiu życia to gra traci i to bardzo dużo.