Wstrzymano prace nad 1666 - niezapowiedzianą grą Ubisoftu
Spotkanie z inwestorami nie przebiegło tak pomyślnie, jak byśmy chcieli. No, może dla samego Ubi było to dobre posunięcie, choć tego nie wiemy.
Materdea @ 16.05.2013, 22:22
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps3, xbox 360, inne
Spotkanie z inwestorami nie przebiegło tak pomyślnie, jak byśmy chcieli. No, może dla samego Ubi było to dobre posunięcie, choć tego nie wiemy. Niemniej gracze stracili potencjalny nowy projekt oraz okazję na przetestowanie świeżej marki - a przynajmniej mam taką nadzieję. Francuski koncern zapowiedział bowiem, że wstrzymuje wszelkie procesy produkcyjne nad 1666.
Czym było 1666? Tego - poza pracownikami studia - nikt nie wie. A wszystko przez zamieszanie związane z głównym producentem tego dzieła, Patrice Désiletsem. Jego drobne perturbacje w karierze spowodowały taki, a nie inny obrót sprawy. Znany jako jeden z ojców cyklu Assassin's Creed, w 2010 opuścił Ubisoft i przeniósł się do THQ. Wiadomo co spotkało tą wiekową korporację, przez co wykupienie całego oddziału z Montrealu - łącznie z Patrice'em - spowodowało powrót na stare śmieci. Patrice objął dowództwo nad ekipą tworzącą tajemniczą grę 1666, a niedawno został zwolniony w dosyć niejasnych okolicznościach - taki ruch wymusił na Francuzach zawieszenie procesu dewelopingu i ostateczne rozprawienie się z deweloper.
Do tej pory dowiedzieliśmy się wyłącznie tego, iż nazwa robocza projektu to wspomniana data - 1666. Akcja mogłaby się rozgrywać podczas Wielkiego Pożaru Londynu, który miał miejsce w tytułowym roku. To tyle. Żadnych wiadomości o platformach sprzętowych, ani o jakichkolwiek niuansach fabularnych. Szkoda, ponieważ szykowało to się naprawdę intrygująco. A tak - z wielkiej chmury, mały deszcz.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler