Ed Boon, twórca Mortal Kombat, na temat zmiany wizerunku serii

Automatycznym synonimem słowa "bijatyka" jest wyrażenie Mortal Kombat jak i w odwrotną stronę. Ed Boon, twórca ostatniej odsłony marki, wypowiedział się na temat stylistyki serii, która może, ale nie musi, ulec przewrotowi o sto osiemdziesiąt stopni.

@ 02.05.2013, 12:20
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps2, ps3, xbox, xbox 360

Ed Boon, twórca Mortal Kombat, na temat zmiany wizerunku serii

Automatycznym synonimem słowa "bijatyka" jest wyrażenie Mortal Kombat jak i w odwrotną stronę. Ed Boon, twórca ostatniej odsłony marki, wypowiedział się na temat stylistyki serii, która może, ale nie musi, ulec przewrotowi o sto osiemdziesiąt stopni.

Spokojnie, krwi i brutalności nikt nie zamierza wycinać, a raczej przenieść franczyzę na inny segment, jak odbyło się to kilka lat temu przy okazji Mortal Kombat: Shaolin Monks. Projekt był przygodową grą akcji dla jednego lub dwóch graczy, ulokowaną na pięknych, trójwymiarowych lokacjach. Twórca zapytany o możliwość powrotu do takich rozwiązań nie zaprzeczył, ale również zaznaczył, iż to za wcześnie na jakiekolwiek zapowiedzi. Osobiście uważam to za świetne posunięcie, ale ile w tym prawdy i czy w ogóle coś może z tego wykiełkować zobaczymy wkrótce. Zainteresowani mordobiciem na większą skalę w klimatach Mortal Kombat?


Sprawdź także:
Mortal Kombat: Shaolin Monks

Mortal Kombat: Shaolin Monks

Premiera: 20 września 2005
PS2, XBOX

Mortal Kombat: Shaolin Monks to przygodowa gra akcji dla jednego lub dwóch graczy, popularnie zwana bijatyką. Produkcja, w przeciwieństwie do innych gier z tej słynnej se...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   12:44, 02.05.2013
Moze wyszloby to na dobre calej serii. Od kiedy MK przestaly byc 2D, to rowniez przestaly byc grywalne Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   13:51, 02.05.2013
Kurde chciałbym zobaczyć coś do Shaolin Monks w silniku Unreal Engine 3 tylko jakby to zrobili też z fajnymi QTE czyli np: łapiemy przeciwnika i kręcimy analogiem by np: skręcić mu kark.

Albo więksi bossowie jako przeciwnicy i wykonujemy jakieś QTE jak już taki przeciwnik jest na wykończeniu i widzimy spektakularne wykończenia
0 kudosmareczek_89   @   14:06, 02.05.2013
Osobiście nie lubię bijatyk w tym stylu że biegamy po poziomie i pokonujemy przeciwników. Prostym przykładem jest dla mnie Tekken 6 chodzi mi o kampanię rzecz jasna, oporne sterowanie i wykonywanie ciosów, problem z opanowaniem technik ze względu na zły widok kamery. Lubię bijatyki ale tradycyjne w stylu Tekken i MK ale przeciwnik kontra gracz a nie z elementami przygodowymi.
0 kudosFox46   @   17:21, 02.05.2013
Shaolin Monks było pod tym względem słabe że krew znikała, system walki był nieco niedopracowany i frustrował, do tego słabe wykończenia (fatality) no i ogólnie klimat był taki sobie.
Mogli to lepiej zrobić jak już pisałem chciałbym ujrzeć coś podobnego jeszcze na ta generację na silniku UE3 na pewno bosko by wyglądało. Jeszcze jakby dali elementy RPG w sensie XP i LVL = drzewko umiejętności itp: to było by super. Do tego walki bronią mogło by być naprawdę ciekawie.
0 kudosKreTsky   @   00:46, 04.05.2013
W Tekkenie to bylo zrobione bardziej na sile. Shaolink Monks to bym bardziej slaszerem nazwale (tylko melee ;] ) i mysle ze takie cos mogloby byc fajne, ale niech bijatyk juz nie robia ;]
0 kudosZajunc   @   23:06, 06.05.2014
Sądziłem, że bedzie kiepsko sie grało. A jednak z chęcią przeszedłem story mode 3 razy pod rząd !
Takie Mortale mi pasują Szczęśliwy ! A nie, jak Deception- nie wypał :/
Dodaj Odpowiedź