Mobilne MinoMonsters na kartach książek, z własną marką odzieżową i linią zabawek!
Sukces odniesiony przez Skylanders: Spyro's Adventures inspiruje pomniejszych producentów na rynku. Marki branży gier coraz częściej wychodzą z własnego środowiska, aby uderzyć na innych frontach.
juve @ 19.04.2013, 09:13
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
mob, inne
Sukces odniesiony przez Skylanders: Spyro's Adventures inspiruje pomniejszych producentów na rynku. Marki branży gier coraz częściej wychodzą z własnego środowiska, aby uderzyć na innych frontach.
MinoMonsters to młodziutka, acz sympatyczna, marka spod dłuta Josha Buckley'a. Po sukcesie jaki odniesiono na rynku mobilnym, twórca chce przenieść grę na wody innych branż. Czym charakteryzuje się MinoMonsters? Kolorową i przemiłą stylistyką, społecznościowym podejściem do samej rozrywki i sporym potencjałem marketingowym. Stworki mają niemałe ambicje. Franczyza ma otrzymać własną linię zabawek, ich przygody zostaną opisane w książce, a nawet wystartuje marka odzieżowa promująca grę. Jeżeli nie znasz omawianego tytułu, to zapraszam do zapoznania się ze zwiastunem poniżej. Cały projekt kampanii na wielu frontach ruszy już wkrótce. Życzymy powodzenia!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler