GRID 2: Tryb dla pojedynczego gracza powinien starczyć na ponad 30 godzin

Krótkie tryby dla pojedynczego gracza to utrapienie wielu dzisiejszych produkcji, ale akurat w przypadku ścigałek twórcy nie muszą się zbytnio wysilać, by zaoferować graczom kilkadziesiąt godzin zabawy, a jednocześnie nie zanudzić ich na śmierć.

@ 11.04.2013, 19:15
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

GRID 2: Tryb dla pojedynczego gracza powinien starczyć na ponad 30 godzin

Krótkie tryby dla pojedynczego gracza to utrapienie wielu dzisiejszych produkcji, ale akurat w przypadku ścigałek twórcy nie muszą się zbytnio wysilać, by zaoferować graczom kilkadziesiąt godzin zabawy, a jednocześnie nie zanudzić ich na śmierć. Wystarczy stworzyć przemyślany tryb kariery, w którym chociażby chęć odblokowania coraz lepszych wozów może być jednym z głównych motywatorów do spędzenia dłuższych chwil z grą, a gracze raczej nie będą marudzić nosem. Również w GRID 2 nie powinno być z tym problemów, bo jak twierdzi Codemasters, ich ścigałka zapewni ponad 30 godzin rozgrywki.

"Jest duża [kampania dla pojedynczego gracza - dop. red.]. Rozgrywka na ten moment - jeżeli chcesz ukończyć grę w 100% - zajmie ponad 30 godzin, z punktu widzenia przeciętnego gracza. Mamy sporo rzeczy do zaoferowania, wliczając w to poboczne eventy, dodatkowe wydarzenia czy wyzwania. Te rozbudowane elementy sprawią, że gracze będą zajęci, a w pewnym momencie przypomną sobie, że jest tu przecież także tryb sieciowy." - tłumaczy Clive Moody, starszy producent wykonawczy GRID 2.

Swoje trzy słowa postanowił wtrącić także projektant gry, Ross Gowing.

"Zauważyliśmy pewien trend w ciągu ostatnich kilku lat, zgodnie z którym niektóre z rzekomo 'dużych' gier kończyły się po 6 godzinach, ale nie uważamy, żeby było to dobre posunięcie względem naszych fanów, jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości. Chcemy mieć pewność, że mamy im do zaoferowania zdecydowanie więcej." - mówi.

GRID 2: Tryb dla pojedynczego gracza powinien starczyć na ponad 30 godzin
Miło słyszeć, że Codemasters dostrzega problem krótkich gier i szykuje nam tytuł, którego po kilku godzinach zabawy nie będziemy musieli wyciągać z czytników. Oby w parze z długością szła jakość, a możemy być pewni, że otrzymamy wówczas solidną ścigałkę, wartą wydania ciężko zarobionych pieniędzy. Premiera GRID 2 odbędzie się za półtorej miesiąca - 31 maja.

Sprawdź także:
GRID 2

GRID 2

Premiera: 28 maja 2013
PC, PS3, XBOX 360

GRID 2 to kontynuacja wydanej w 2008 roku ścigałki od Codemasters - Race Driver: GRID. Ponownie zasiadamy za kierownicą samochodów znanych marek, biorąc udział w dynamicz...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmateusz_kd   @   20:12, 11.04.2013
Na grę czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że słowa te nie zostały rzucone na wiatr Uśmiech
0 kudosFox46   @   20:21, 11.04.2013
No 30H to więcej niż w pierwszym Gridzie, sam zamierzam się zabrać za ta produkcję tyle lat na nią czekaliśmy!!.

Ciekawe co ze słynnym DIRT 4
0 kudosremik1976   @   20:54, 11.04.2013
Czas przyzwoity, ale jak gra będzie tak monotonna jak pierwsza część to nie wiem czy te 30h będzie powodem do zadowolenia.
0 kudosFox46   @   21:51, 11.04.2013
Cytat: remik1976
Czas przyzwoity, ale jak gra będzie tak monotonna jak pierwsza część to nie wiem czy te 30h będzie powodem do zadowolenia.


Nie sądzę tym bardziej że nie miałeś wyzwań i innych bajerów które są w GRID2 no i czy monotonna , gdyby Grid 1 miał być 30 godzinna zabawą to tak była by monotonna, ale Grid 1 nie był aż tak długi.
0 kudosdenilson   @   22:48, 11.04.2013
Przyzwoity czas, ale z wyścigówkami jest taki przebój że można spędzić znacznie więcej, jeśli autorzy się postarają o to by właśnie gracz się nie zanudził.
0 kudosgregory16mix   @   00:45, 12.04.2013
Bardzo miło mi słyszeć takie słowa i mam nadzieję, że inni developerzy przyjmą je do swoich serc Uśmiech wszak w mojej prywatnej opinii długi singiel powinien wdrożyć nas w grę, tak by przy późniejszym ewentualnym graniu w multi nie być "mięsem armatnim"Szczęśliwy A to, że singiel będzie ciekawy i wciągający powinno oceniać na jakim poziomie gra stoi Uśmiech moje zdanie nie dotyczy gier przygotowanych tylko na multi Uśmiech
0 kudosKrru   @   09:06, 15.04.2013
Cytat: Dirian
nie będą marudzić nosem

Chyba miałeś na myśli - nie będą kręcić nosem...
0 kudosdenilson   @   12:21, 15.04.2013
@UP Nie czepiaj się słowotwórstwa Dumny Trzeba rozwijać język o nowe określenia i stwierdzenia.
Dodaj Odpowiedź