Batman: Arkham Origins - ujawnione do tej pory szczegóły
Coś w ostatnim czasie sporo piszemy na temat Batman: Arkham Origins. Tytuł został co prawda dopiero zapowiedziany, ale w naszej galerii jest już sporo prezentujących go fotek, a poniżej znajdziecie garść szczegółów, które zagościły na łamach magazynu Gameinformer.
bigboy177 @ 10.04.2013, 15:42
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Coś w ostatnim czasie sporo piszemy na temat Batman: Arkham Origins. Tytuł został co prawda dopiero zapowiedziany, ale w naszej galerii jest już sporo prezentujących go fotek, a poniżej znajdziecie garść szczegółów, które zagościły na łamach magazynu Gameinformer. Detale prezentujemy w formie listy, aby było łatwiej ogarnąć wszystkie nowości.
W kwestii fabuły:
■ akcja rozgrywa się w wigilię Bożego Narodzenia, a fabuła przenosi nas kilka lat przed wydarzeniami z poprzedników;
■ szef Mafii, Black Mask wyznacza ogromną nagrodę za głowę Batmana, a w związku z tym najlepsi mordercy i superzłoczyńcy z DC Comics przybędą by go dorwać;
■ gliniarze na garnuszku mafii również;
■ Batman musi ich wszystkich przechytrzyć, dowiedzieć się dlaczego Black Mask chce go zabić i udowodnić, że w Gotham są jeszcze gliniarze, na których można polegać.
Ogólne informacje:
■ przeniesienie Arkham City na WiiU pozwoliło deweloperom zaznajomić się z Unreal Engine 3, a w związku z tym należy się spodziewać produkcji dopracowanej graficznie;
■ stworzenie prequelu pozwala ekipie wymyślić nową historię, podczas gdy Rocksteady może iść do przodu z fabułą;
■ nowy projekt Rocksteady jest wciąż owiany tajemnicą;
■ młodszy Batman pozwala odświeżyć rozgrywkę;
■ system walki nie został zmieniony, będą natomiast nowe warstwy, możliwości i taktyki;
■ pojawią się nowi przeciwnicy;
■ Batman nie będzie tak dobrze wyszkolony, jak dotychczas;
■ nie będzie możliwości bezpośredniego kontrolowania Batwinga, będzie on niejako elementem fabuły i środkiem do poruszania się;
■ gra zachowa tradycyjne elementy łowcy, z możliwością przemieszczania się pomiędzy gzymsami, kopniakami z powietrza, wieszaniem oponentów do góry nogami itd.;
■ nowy hak, działający mniej więcej jak ten znany z Just Cause 2;
■ Batman potrafi namierzyć dwa obiekty i wystrzelić hak, który wbija się w pierwszy obiekt, a następnie wystrzeliwuje zaczep do drugiego. W ten sposób można przyciągać do siebie obiekty lub przemieszczać się na linie;
■ interaktywne środowisko pozwoli przemieszczać i niszczyć wiele elementów (można np. powiesić beczkę wybuchową, następnie przyciągnąć przeciwników za pomocą dźwiękowego batarangu, a ostatecznie odciąć beczkę, zrzucając ją na oponentów);
■ Stare Gotham to tylko połowa świata gry, reszta znajduje się po przejściu mosty, a nazwane zostało Nowe Gotham;
■ Nowe Gotham jest dla bogatszych ludzi, posiada wysokie wieżowce;
■ swoboda poruszania się Batwingiem ograniczona jest specjalnymi wieżami, które Batman zakłóca lub niszczy;
■ niszczenie wieży wymaga wszystkich umiejętności Batmana, czasem trzeba nawet rozwiązać jakąś zagadkę, niektórych nie da się wyłączyć/zniszczyć od razu;
■ za wszystkie czynności zgarniamy punkty doświadczenia;
■ wykonywanie zadań pobocznych poprawia ranking i reputację Batmana, co zaś przekłada się na więcej misji oraz zaufanie ze strony policji;
■ system Poszukiwanych pozwala łapać złoczyńców niezwiązanych bezpośrednio z głównym wątkiem fabularnym;
■ misje poboczne są cały czas w świecie gry, trzeba je znaleźć;
■ wiele misji dodatkowych w nagrodę daje Batmanowi upgrady;
■ kamerdyner Batmana - Alfred - jest ważną postacią w grze, a nie tylko zwykłym NPC;
■ system Mrocznego Rycerza wciąż jest istotny, niemniej jednak nie najważniejszy;
■ ekipa chce uniknąć nudnych misji szkoleniowych, ale jednocześnie wyjawić graczowi sposób grania;
■ w grze znajdziemy tryb wyzwań;
Na koniec zachęcam do zerknięcia do galerii gry, gdzie wrzuciliśmy całkiem sporo nowych fotek. Premiera gry w październiku, a platformy docelowe to PC, Xbox 360 i PS3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler