Twórcy Spec Ops: The Line tworzą nieujawnioną grę opartą na Unreal Engine 4
Spec Ops: The Line nie było hitem na miarę serii Gears of War, Halo, czy Call of Duty, ale trzeba przyznać, że była to solidna strzelanka, w której pierwsze skrzypce, wedle zapowiedzi dewelopera, odgrywał wątek fabularny.
bigboy177 @ 14.03.2013, 18:10
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4
Spec Ops: The Line nie było hitem na miarę serii Gears of War, Halo, czy Call of Duty, ale trzeba przyznać, że była to solidna strzelanka, w której pierwsze skrzypce, wedle zapowiedzi dewelopera, odgrywał wątek fabularny.
Tym bardziej cieszy więc, że ekipa ze studia YAGER pracuje już nad kolejnym projektem. Choć gry jeszcze oficjalnie nie ujawniono, Timo Ullmann - dyrektor zarządzający studia - zdradził, że specjalnie na potrzeby nowej gry wykupiona została licencja na silnik graficzny Unreal Engine 4. YAGER jest pierwszym niezależnym studiem w Europie, które zdecydowało się na ten krok.
"Unreal Engine 4 jest, bez wątpienia, najlepszym zestawem narzędzi do tworzenia gier AAA na konsole kolejnej generacji. Unreal Engine 3 pozwolił naszej ekipie wydobyć z siebie pełny potencjał podczas tworzenia nagrodzonej przez wielu gry Spec Ops: The Line."
"YAGER jest bardzo podekscytowane, że może korzystać z najnowszej technologii firmy Epic do swego najbliższego projektu, albowiem sposób pracy jest niewiarygodny, a wizualne skrypty Blueprint dają nam większą kontrolę nad tym co budujemy, niż cokolwiek wcześniej."
Niestety Timo nie zdradził o czym konkretnie mowa, niemniej jednak pierwsze szczegóły mamy poznać w najbliższych miesiącach. Może kontynuacja Spec Ops? Chcielibyście takową zobaczyć? Na koniec jeden z filmów prezentujących Unreal Engine 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler