Powstaje kontynuacja Afterfall: InSanity. Perła Pustkowi ukazywać się będzie w epizodach

Informacja o tym, iż Intoxicated Studios, deweloper (nie)udanej strzelanki Afterfall: InSanity, szykuje kontynuacje swojego poprzedniego dzieła, może wydawać się dziwna.

@ 17.01.2013, 23:54
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc

Powstaje kontynuacja Afterfall: InSanity. Perła Pustkowi ukazywać się będzie w epizodach

Informacja o tym, iż Intoxicated Studios, deweloper (nie)udanej strzelanki Afterfall: InSanity, szykuje kontynuacje swojego poprzedniego dzieła, może wydawać się dziwna. Z jednej strony mieliśmy konflikt na linii Nicolas Games (wydawca, posiadacz praw do marki) - Epic Games (właściciel licencji na silnik Unreal Engine 3, który został wykorzystany w produkcji Polaków), z drugiej kiepska sprzedaż poprzedniczki i niezbyt pochlebne opinie w sieci.

Powstaje kontynuacja Afterfall: InSanity. Perła Pustkowi ukazywać się będzie w epizodach

Mimo przeciwności losu, dziś na Facebooku gry ogłoszono, że kontynuacja Afterfalla powstaje. Nosi podtytuł Perła Pustkowi i opowie historię trójki bohaterów, którzy przeżywając zupełnie różne od siebie przygody, postarają się odnaleźć tytułową Perłę Pustkowi, czyli takie mityczne Eldorado.

Powstaje kontynuacja Afterfall: InSanity. Perła Pustkowi ukazywać się będzie w epizodach

Co ciekawe, producenci zdecydowali się na nietypową formę dystrybucji swojego dzieła. Afterfall: Pearl of the Wasteland przybierze bowiem formę trzech epizodów, gdzie każdy z nich trwać ma około dwóch godzin. Jak zapewne się domyślacie, co odcinek poznawać będziemy następne postacie, ich historię i motywację do tego, dlaczego postanowili odnaleźć coś de facto nieistniejącego, a opowiadanego tylko w legendach. Akcja zaś rozegra się 63 lata po Dniu Zero, znanym z InSanity.

Powstaje kontynuacja Afterfall: InSanity. Perła Pustkowi ukazywać się będzie w epizodach

Zaimplementowany zostanie system osłon, widziany choćby w wiecznie przytaczanym Gears of War. Może nie w tak efektownej stylistyce, niemniej w podobnej formule. Perła Pustkowi zaoferuje graczom spory świat, gdzie przyjdzie nam ratować i pomagać innym bohaterom, eksplorować go i strzelać. Data premiery jest nieznana. Produkcja jest tworzona w oparciu o wymieniony już Unreal Engine 3. Intoxicated opublikowało tylko kilka grafik koncepcyjnych (w niepowalającej rozdzielczości) oraz tapeto-art-work, który został umieszczony na samej górze. Pozostaje trzymać kciuki za ten projekt, by był lepszy niż Afterfall z 2011 roku.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLoczek3545   @   01:05, 18.01.2013
Powiem Wam, że nie mogę się doczekać Dumny . Wiem to troszkę dziwne ale i tak nie straciłem jeszcze całego zaufania do tego studia i jednak liczę na to, że tym razem im się uda coś porządnego stworzyć. Historia zapowiada się na naprawdę fajną, tylko oby jej jakoś nie spartaczyli.
0 kudosFox46   @   01:24, 18.01.2013
Ja mimo wszystko w to nie wierze i tyle że będzie lepszy niż inSanity, jeżeli nie popracują nad technicznymi rozwiązaniami to będzie padaka jak poprzednia część. Gdzie silnik UE3 był dobry ale sami twórcy spaprali sprawę

Łącznie 6H gry przy dobrych wiatrach, kończą tak jak Milestone z serią WRC gdzie wydają już wersję cyfrowe, bo jak tu inaczej nazwać 3 odcinki tu czeka tylko i wyłacznie cyfrowa dystrybucja.
0 kudosKreTsky   @   01:25, 18.01.2013
Moze sie poprawia, kto wie. Ja tam im sukcesu nie wroze.

0 kudosMicMus123456789   @   09:12, 18.01.2013
InSanity po mimo tego jaki jest mnie się podobał i chętnie zagram w kontynuacje, ale nie uśmiecha mi się kupować gry w odcinkach. Chyba poczekam na zbiorcze wydanie, które będzie uwzględniać DLC i patche Dumny
0 kudosKrru   @   11:34, 18.01.2013
Przejście każdego z odcinków ma zająć od półtora do dwóch godzin.
0 kudosLoczek3545   @   12:44, 18.01.2013
Gdy gra zajmuje 6 godzin to teraz jest to normalka, a nawet pewne osiągnięcie Dumny .
0 kudoszbychu5511   @   12:46, 18.01.2013
Pożyjemy zobaczymy , dystrybucja może być dobrym startem razem 6H. Możliwe że położą nacisk na fabułę i inne elementy rozrywki .Co do InSanity gra była ciekawa ale jakoś mnie nie zaskakiwało nic specjalnego , chętnie dotrwałem do końca.
0 kudosKrru   @   13:57, 18.01.2013
Pozostaje mieć nadzieję, że Nicolas Games rozsądnie wyceni te stosunkowo krótkie epizody.
0 kudosroxa175   @   15:28, 18.01.2013
Szczerze mówiąc mogę ją kupić dopiero wtedy, gdy zostanie dodana do mojego ulubionego pisma z grami, a tak to nawet na te pojedyncze odcinki nie popatrzę, bo po doświadczeniach z InSanity (nadal pamiętam te feralne drzwi, które nie chciały się otworzyć i musiałam od nowa zaczynać grę Smutny ) nie chce sobie psuć humoru. Dumny
Dodaj Odpowiedź