RPG od innej strony - Straż nocna - kolejne szczegóły

Techland podał dzisiaj dodatkowe informacje dotyczące zaawansowanego systemu osobowości bohaterów występujących najnowszej grze z planu wydawniczego – Straż Nocna.

@ 04.07.2006, 15:45
"Ronin"
ogłoszenie


Techland podał dzisiaj dodatkowe informacje dotyczące zaawansowanego systemu osobowości bohaterów występujących najnowszej grze z planu wydawniczego – Straż Nocna. Kilka podstawowych faktów powinno przybliżyć graczom działanie wspomnianego systemu.
W Straży Nocnej, którą wkrótce w Polsce wyda Techland wszyscy fani RPG znajdą odnajdą poza klasycznymi cechami RPG również inne ciekawie zrealizowane elementy dodatkowo zwiększające nieliniowość rozgrywki…



Z informacji uzyskanych od twórców gry wynika, że do systemu rozwoju postaci wprowadzony został element zmiennej osobowości. Co to właściwie oznacza? Okazuje się, że postacie bohaterów prowadzonych przez gracza zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający ich różne w zależności od sytuacji reakcje na bodźce pochodzące z otoczenia. Zachowania spotykanych w grze postaci i sposób prowadzenia dialogów mogą doprowadzić w zależności od typu indywidualnie rozwijanej w rozgrywce osobowości bohatera do sprzeczek ale także to powstawania innych bardziej złożonych zachowań. Na tle pełnego niespodziewanych zwrotów akcji, intryg i spisków scenariusza oraz pełnego życia świata gry dodaje to realizmu i wykwintności całej rozgrywce.



Premiera gry w Polsce zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2006 roku.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?