Dragon's Dogma 2 z możliwością tworzenia własnych questów

Japońskie RPG w europejskich szatach nie zrewolucjonizowało gatunku, ale zdołało przypaść do gustu pokaźnej grupie graczy i recenzentów, sprzedając się w zadowalającym nakładzie i zbierając garść ponadprzeciętnych not.

@ 30.07.2012, 15:22
Bartek "bat2008kam"
ps3, xbox 360

Dragon's Dogma 2 z możliwością tworzenia własnych questów

Japońskie RPG w europejskich szatach nie zrewolucjonizowało gatunku, ale zdołało przypaść do gustu pokaźnej grupie graczy i recenzentów, sprzedając się w zadowalającym nakładzie i zbierając garść ponadprzeciętnych not. Od jakiegoś czasu wiemy, że Capcom rozpoczął prace nad kontynuacją Dragon's Dogma, która będzie większa i lepsza od udanego pierwowzoru. Właśnie poznaliśmy garść szczegółów, charakterystycznych dla Smoczego Dogmatu 2.

Hideaki Itsuno, piastujący stanowisko głównego projektanta, udzielił magazynowi Famitsu wywiadu, w którym ujawnił, że podczas produkcji pierwszej części smoczego cyklu wykorzystano tylko od 60 do 70 procent pomysłów i rozwiązań, jakie początkowo miały się w niej znaleźć. Cięcia dosięgły także świata gry. Ogromny teren (jeden z największych, jakie kiedykolwiek dane nam było oglądać w przemyśle elektronicznej rozrywki) to zaledwie dwie-trzecie tego, co zrodziło się w głowach projektantów. Wszystkie niewykorzystane misje i pomysły trafią do powstającego sequela.

Skoro o misjach mowa, to warto podkreślić, że w Dragon's Dogma 2 do naszej dyspozycji oddane zostanie narzędzie umożliwiające tworzenie własnych questów. Na chwilę obecną nie wiemy, czy będzie to rozbudowany edytor, czy prosty kreator. Przyznaję, że nawet druga z możliwości brzmi interesująco i z pewnością wydłuży czas zabawy o kolejne dziesiątki godzin. Czekamy na kolejne informacje i ściskamy kciuki za wysoki poziom japońskiego RPG-a.

Dragon's Dogma 2 z możliwością tworzenia własnych questów

Sprawdź także:
Dragon's Dogma

Dragon's Dogma

Premiera: 27 marca 2012
PS3, XBOX 360

Dragon's Dogma to gra akcji, stworzona i wydana przez firmę Capcom. Produkcja rzuca gracza do ogromnego otwartego świata, w którym gracz samodzielnie decyduje o tym, w kt...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   04:55, 31.07.2012
Kurcze musze jedynke pyknac w najblizszym czasie.