Origin: 'Wspieraj naszych, kup grę EURO 2012!'. No dobra, ale gdzie ci nasi?
Marketing Electronic Arts coraz częściej przekracza granicę dobrego smaku. Otóż, jak można zauważyć na elektronicznej platformie amerykańskiego giganta - sklepie Origin - polski oddział firmy reklamuje UEFA EURO 2012, dodatek do gry FIFA 12, za pomocą bannera o treści: "Wspieraj naszych, kup grę UEFA Euro 2012".
Lucas-AT @ 29.05.2012, 21:50
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
pc, ps3, xbox 360
Marketing Electronic Arts coraz częściej przekracza granicę dobrego smaku. Otóż, jak można zauważyć na elektronicznej platformie amerykańskiego giganta - sklepie Origin - polski oddział firmy reklamuje UEFA EURO 2012, dodatek do gry FIFA 12, za pomocą bannera o treści: "Wspieraj naszych, kup grę UEFA Euro 2012". Wszystko fajnie, ale gdzie ci nasi, pytam się?
Przypominam - 24 z 53 reprezentacji, w tym właśnie Polska, nie posiada oryginalnych, licencjonowanych zespołów. Mając na uwadze fakt, że UEFA EURO 2012 to tytuł powstały w oparciu o Mistrzostwa Europy 2012 w piłce nożnej, a Polska jest jednym z gospodarzy, wydaje się to absurdalne i niedorzeczne. Czy tak się wspiera naszych? Co więcej, we wpisie encyklopedycznym na stronie Origin możemy przeczytać: "Rozegraj cały turniej UEFA EURO 2012™ z prawdziwymi drużynami i piłkarzami." Że co, panie EA? Czy prawdziwi polscy zawodnicy mają koszulki bez orła? Ja rozumiem, że marketing to połowa sukcesu, ale proszę Państwa - to gruba przesada. Graczy się tak bezczelnie nie oszukuje, bo kij ma dwa końce. Wielka szkoda, że UEFA EURO 2012 nie posiada prawdziwej, rodzimej kadry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler