Assassin's Creed III poczynił ogromne postępy w technice ''dynamicznego tłumu'' - będziemy tropić i polować!
Producenci i wydawcy gier lubią się chwalić swoimi osiągnięciami. Czasem jest to zupełnie nowy silnik graficzny, innym razem jakiś zakręcony tryb rozgrywek wieloosobowych, a jeszcze innym, jakaś dziwna technologia, za sprawą, której udało się osiągnąć jeszcze większą immersję, interakcję pomiędzy graczem, a wirtualnym światem.
bigboy177 @ 27.04.2012, 09:41
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Producenci i wydawcy gier lubią się chwalić swoimi osiągnięciami. Czasem jest to zupełnie nowy silnik graficzny, innym razem jakiś zakręcony tryb rozgrywek wieloosobowych, a jeszcze innym, jakaś dziwna technologia, za sprawą, której udało się osiągnąć jeszcze większą immersję, interakcję pomiędzy graczem, a wirtualnym światem.
Sądzę, że niniejsza wiadomość podchodzi pod ostatnią z wymienionych kategorii, albowiem Ubisoft postanowił pochwalić się "dynamicznym tłumem" w Assassin's Creed III.
"Największą nowością było sprawienie, by poszczególni członkowie tłumu mogli reagować na zaistniałe sytuacje, a następnie powracać do swojej codziennej rutyny. Nie będziesz już mógł stać godzinami i obserwować, jak ludzie prowadzą konwersację. Wcześniej czy później zajmą się oni czymś innym." - powiedział Alex Hutchinson - dyrektor kreatywny w Ubisoft podczas wywiadu dla Ausgamers, rozwijając następnie temat w stronę zwierząt.
"Gracz może oczywiście polować na zwierzęta, ale tak naprawdę chcemy aby ludzie dali się wciągnąć w tropienie i chwytanie. Chcemy by ludzie zobaczyli niektóre gatunku zwierząt podczas zwykłego podróżowania, ale pozostałe będą wymagały korzystania z taktyk i strategii w poszukiwaniach oraz polowaniu. Chodzi o to, że gracz ma zabijać zwierzęta jak Asasyn, a nie po prostu do nich strzelać."
Brzmi to wszystko ciekawie, ale tak prawdę mówiąc, Hutchinson ubarwia coś, co pewnie okaże się w grze bardzo proste (obym się mylił). Nie wiem, jak wy, ale ja nie widzę takiego np. jelenia stosującego jakieś dziwne taktyki, w celu uniknięcia śmierci.
Interesujący okazuje się natomiast inny koncept. Otóż gracz będzie mógł dołączać do klubów myśliwych, które odblokują wcześniej niedostępne tereny oraz opcje rozgrywki.
"Gracz otrzyma zaproszenie, które pozwoli mu wkroczyć na teren wcześniej niedostępny. Dołączą do klubu i zyskają zadania poboczne oraz nagrody za ich wykonywanie."
Na koniec przypomnę tylko, że Assassin's Creed III zadebiutuje jeszcze w tym roku, w październiku, natomiast platformami docelowymi są komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler