Producent Tekkena opowiada o Wii U
Twórca serii mordobić Tekken - Katsuhiro Harada - w rozmowie z NintendoGamer chwali możliwości Wii U. .
juve @ 28.02.2012, 13:41
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
wiiu
Twórca serii mordobić Tekken - Katsuhiro Harada - w rozmowie z NintendoGamer chwali możliwości Wii U...
''Prędkość przesyłu danych obrazu z konsoli do kontrolera jest zachwycająca. Gdy pierwszy raz testowałem konsolę, byłem pod wrażeniem. Opóźnienie występuje ale jest ono liczone w pojedynczej klatce, pomyślałem sobie że to dość długo. Ale gdy dowiedziałem się, że efekt końcowy będzie oscylował w granicach 1/60 klatki przestałem się obawiać. To świetny wynik, nawet w bijatykach "
Oczywiście chodzi o to jakie opóźnienie będzie miał kontroler Wii U, czyli po jakim czasie obraz z TV pojawi się w naszych dłoniach. Pojedyncza klatka to dużo, jak na tak dynamiczne gry jak bijatyki. Nintendo zredukuje jednak ten czas do 1/60 klatki na sekundę, czyli dla ludzkiego oka naprawdę trudny moment do dostrzeżenia.
Harada dodaje, że takim kontrolerem jak ten w Wii U będzie można efektywniej grać w bijatyki. Ojciec serii o rodzinie Mishima wie, że wielu z graczy gra z poradnikami/spisami ciosów i kombinacji, często na kolanach albo gdzieś z boku. Innowacyjny kontroler ma wspomóc wszystkich, dając możliwość wyświetlania ciosów właśnie na nim, na jego ekranie, konkretyzując.
Wyobrażacie sobie wielką encyklopedie juggl'ów, chwytów, przechwytów, łapanek i combosów w pamięci kontrolera i zawsze przed sobą? Pomocna rzecz, ale czy oprócz innowacyjnych patentów Wii U zaproponuje skok jakościowy? To się okaże.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler