Risen 2: Dark Waters - pecety platformą wiodącą dla Piranha Bytes, ale...

Risen 2: Dark Waters cały czas powstaje w laboratoriach studia Piranha Bytes, a w sieci pojawił się bardzo ciekawy wywiad z głównym projektantem, Björn Pankratzem.

@ 29.01.2012, 21:58
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

Risen 2: Dark Waters - pecety platformą wiodącą dla Piranha Bytes, ale...

Risen 2: Dark Waters cały czas powstaje w laboratoriach studia Piranha Bytes, a w sieci pojawił się bardzo ciekawy wywiad z głównym projektantem, Björn Pankratzem. Dowiadujemy się z niego, że platformą wiodącą dla projektu są pecety. Jest jednak pewno ale.

"Tworzymy grę dla PC, ale konsole również są dla nas bardzo ważne. Rozważaliśmy konsolową wersję już od początku prac, kiedy to musieliśmy podjąć decyzje dotyczące wydajności i projektu gry. Prace nad obiema wersjami są połączone, a my stale kontrolujemy obie edycje, tak by zapewnić jak najlepszą jakość produktu końcowego" - tłumaczy Pankratz.

Risen 2: Dark Waters - pecety platformą wiodącą dla Piranha Bytes, ale...
Przypominamy, że nad konsolową wersją Risen 2: Dark Waters pracują zewnętrzni deweloperzy, przy stałej współpracy z Piranha. Ciężko stwierdzić, czy taki podział nie wpłynie negatywnie na finalną jakość konsolowego wydania, ale już teraz wiemy, że konsole wywrą wpływ na rozwiązania zastosowane w pecetowej edycji, m.in. poprzez rozmaite ograniczenia w kwestiach technicznych. Nie są to zbyt optymistyczne wieści, ale wierzymy, że chłopaki wiedzą co robią.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   14:00, 30.01.2012
Cytat: rexor05
i będzie polski dub.


Na to raczej bym nie liczył.
0 kudosLoczek3545   @   15:24, 30.01.2012
Miałem i grałem w Risena na konsoli i wcale nie wyglądał tragicznie, dużo lepiej niż Arcania Poirytowany a grało się naprawdę przyjemnie. Na PC również grałem oczywiście było lepiej ale da się grać komfortowo na tym i na tym to już zależy od umiejętności graczaSzczęśliwy.
Za tą częścią czekam z niecierpliwościąSzczęśliwy
0 kudosLuksib   @   15:34, 30.01.2012
Konsole nieważne, na PC drugi Risen będzie świetny. Uśmiech
0 kudososkarsom   @   20:00, 30.01.2012
Jak nie zrobią dobrej gry na konsole to nie zarobią dużej kasy. Prawdziwych PC-towców coraz mniej, a "dzieci konsol" coraz więcej. Świat zatraca wartości. Niech zrobią dubbing i zamawiam prze-order.
0 kudosDaffodil   @   20:24, 30.01.2012
Cytat: oskarsom
Jak nie zrobią dobrej gry na konsole to nie zarobią dużej kasy. Prawdziwych PC-towców coraz mniej, a "dzieci konsol" coraz więcej. Świat zatraca wartości. Niech zrobią dubbing i zamawiam prze-order.
O dubbingu możesz sobie co najwyżej pomarzyć. Uśmiech
0 kudosnovy13   @   20:25, 30.01.2012
Riesen wyglądał na PC bardzo spoko ale przede wszystkim miał małe wymagania bo
0 kudosmateusz_kd   @   21:51, 30.01.2012
I tutaj jest ta obawa, że przez wersję konsolową Risen 2 może być trochę uproszczony. No ale o tym przekonamy się dopiero jak pojawi się gra i będzie dane nam w nią zagrać Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   21:57, 30.01.2012
Gra nie może być uproszczona bo będzie na konsolach. Może być biedniej pod względem technologi i tyle, co i tak jest sporym minusem.
0 kudosmateusz_kd   @   22:10, 30.01.2012
Nie chodzi mi o samą rozgrywkę, tylko o elementy rozbudowujące postać, dokonywania różnych czynności w menu itp. Może źle to ująłem ale mniej więcej powinniście wiedzieć o co mi chodzi Uśmiech .
0 kudosMicMus123456789   @   22:11, 30.01.2012
O menu, czynności i tego typu rzeczy nie musisz się martwić. Spójrz na Dragon Age Początek dało radę pogodzić wszystko.
0 kudosLucas-AT   @   00:02, 31.01.2012
Niech najpierw Risen 2 osiągnie minimum poziomu Skyrim, to wtedy będzie mówić o uproszczeniu. Jeśli nie przebije pod względem rozbudowania Skyrim, który jest na konsolach, to niech twórcy nie tłumaczą się żadnymi ograniczeniami, bo się ośmieszą. Uśmiech
0 kudosPokora   @   17:10, 31.01.2012
W sumie... prawda. Skyrim nie był uproszczony. A Risena drugiego chyba właśnie po to podzielili na dwie ekipy, żeby nie trzeba było technologii 'obcinać' ? Chyba, że coś źle zrozumiałem
0 kudosDaffodil   @   17:20, 31.01.2012
Cytat: Pokora
W sumie... prawda. Skyrim nie był uproszczony. A Risena drugiego chyba właśnie po to podzielili na dwie ekipy, żeby nie trzeba było technologii 'obcinać' ? Chyba, że coś źle zrozumiałem
Nie był uproszczony, bo konsole były priorytetem.
0 kudosPokora   @   17:34, 31.01.2012
Nie ważne chyba, co jest priorytetem. Względem wersji PC nie był uproszczony (mam na myśli rozrywkę, niekoniecznie technologię... na technologii się nie znam xD)
Dodaj Odpowiedź