Risen 2: Dark Waters - pecety platformą wiodącą dla Piranha Bytes, ale...
Risen 2: Dark Waters cały czas powstaje w laboratoriach studia Piranha Bytes, a w sieci pojawił się bardzo ciekawy wywiad z głównym projektantem, Björn Pankratzem.
Dirian @ 29.01.2012, 21:58
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Risen 2: Dark Waters cały czas powstaje w laboratoriach studia Piranha Bytes, a w sieci pojawił się bardzo ciekawy wywiad z głównym projektantem, Björn Pankratzem. Dowiadujemy się z niego, że platformą wiodącą dla projektu są pecety. Jest jednak pewno ale.
"Tworzymy grę dla PC, ale konsole również są dla nas bardzo ważne. Rozważaliśmy konsolową wersję już od początku prac, kiedy to musieliśmy podjąć decyzje dotyczące wydajności i projektu gry. Prace nad obiema wersjami są połączone, a my stale kontrolujemy obie edycje, tak by zapewnić jak najlepszą jakość produktu końcowego" - tłumaczy Pankratz.
Przypominamy, że nad konsolową wersją Risen 2: Dark Waters pracują zewnętrzni deweloperzy, przy stałej współpracy z Piranha. Ciężko stwierdzić, czy taki podział nie wpłynie negatywnie na finalną jakość konsolowego wydania, ale już teraz wiemy, że konsole wywrą wpływ na rozwiązania zastosowane w pecetowej edycji, m.in. poprzez rozmaite ograniczenia w kwestiach technicznych. Nie są to zbyt optymistyczne wieści, ale wierzymy, że chłopaki wiedzą co robią.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler